کد خبر: ۸۵۵۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ 28 May 2020

تالار های پذیرایی قزوین تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، رییس اتحادیه صنف چلوکبابی‌ها، تالارهای پذیرایی و رسته‌های وابسته شهرستان قزوین گفت: فعالیت تالارهای پذیرایی قزوین بدون مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا غیرقانونی است و با متخلفان بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد شد.
رضا عسگری  افزود: متاسفانه طبق گزارش‌های دریافتی برخی از واحدهای صنفی و تالارهای پذیرایی بدون کسب مجوزهای قانونی برای برگزاری مراسم اقدام کرده‌اند که خلاف مقررات و ضوابط ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا است.
وی اضافه کرد: طبق آخرین مصوبه این ستاد، تالارهای پذیرایی به هیچ عنوان نمی‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند البته واحدهای صنفی غذای بیرون‌بر و رستوران‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند فعالیت داشته باشند.
عسگری با اشاره به تلاش برای دریافت مصوبه فعالیت صنف زیرمجموعه از ستاد مقابله با کرونا افزود: با توجه به تاکیدات این ستاد، تالارهای پذیرایی تا دریافت مصوبه از این ستاد حق هیچ گونه فعالیتی شامل برگزاری مراسم عروسی یا ترحیم را ندارند و باید تا زمان اعلام رسمی شروع فعالیت، شکیبایی لازم را داشته باشند.
وی با اشاره به برگزاری گشت‌های مشترک در سطح شهرستان، اضافه کرد: ما به همراه دستگاه‌های نظارتی از واحدهای زیرمجموعه اتحادیه، بازدیدهای مستمری خواهیم داشت و با قانون شکنان و متخلفان بدون هیچ اغماضی برخورد خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار