مدیر فرودگاه نوشهر از افزایش سه برابری پروازهای هفتگی در فرودگاه این شهر گردشگرپذیر خطه غرب مازندران خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷ 28 May 2020

همزمان با شیوع ویروس کرونا در اوایل اسفند سال گذشته تمامی پروازهای فرودگاه نوشهر بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا لغو شده بود.

اکبر فریفته روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: از ابتدای ماه جاری برابر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا پروازها در این فرودگاه از سرگرفته شد و تعداد پروازهای هفتگی از هشت سورتی به ۲۴ سورتی افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: طبق برنامه شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ، علاوه بر برقراری ۲ پرواز در روزهای دوشنبه و پنجشنبه در مسیر رفت و برگشت نوشهر - مشهد، هر روز هفته هم پرواز در مسیر رفت و برگشت نوشهر - تهران در این فرودگاه انجام می شود.

به گفته این مقام مسئول ، شرکت هواپیمایی آسمان نیز برابر ارائه برنامه پروازی اش به فرودگاه ، قرار است از یازدهم خرداد ماه به جز روزهای جمعه ، شنبه و پنجشنبه در دیگر ایام هفته در مسیر رفت و برگشت نوشهر - مشهد پرواز برقرار کند.

فرودگاه نوشهر با قدمتی حدود ۷۰ سال یکی از قدیمی ترین فرودگاه های مازندران است و این شهرستان به علت برخورداری از موقعیت های گردشگری، طبیعی، تاریخی و فرهنگی در تمامی فصول سال بویژه بهار وتابستان مقصد سفرهای جمعیت زیادی ازگردشگران داخلی و خارجی است .

شرکت های هواپیمایی همه ساله همزمان با آغاز تعطیلات تابستانی به دلیل استقبال زیاد مسافران و گردشگران برای سفر به غرب مازندران، پروازهای بیشتری را برای این فرودگاه برنامه ریزی می کنند.

غرب مازندران از ۲ فرودگاه یکی نوشهر و دیگری در رامسر برخوردار است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار