کد خبر: ۸۵۵۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹ 27 May 2020

۲۴۵۰ بسته معیشتی در شهرستان رودسر توزیع شد

تابناک/ امام جمعه رودسر با اشاره به اجرای مرحله سوم رزمایش مواسات در رودسر گفت: امروز همزمان با مرحله سوم رزمایش مواسات در شهرستان رودسر، ۲۴۵۰ بسته معیشتی و کارت اعتباری به ارزش ۶۶۰ میلیون تومان بین اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام روحانی امروز در سومین مرحله اجرای رزمایش مواسات در شهرستان رودسر، اظهار کرد: همه خیرین و مردم با میدان‌داری سپاه پاسداران به ندای مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در جهت کمک به اقشار آسیب پذیر، لبیک گفته شد.

امام جمعه رودسر افزود: امروز با اجرای مرحله سوم رزمایش مواسات قطعا جهانیان نظاره می‌کنند که ملت بزرگ ایران و همه اقشار مختلف علی‌رغم همه محدودیت‌های اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه برای کمک به همنوعان به میدان آمدند در حالیکه در کشورهای بزرگ اقتصادی این روزها مردم در صف‌های طولانی برای خرید ارزاق عمومی منتظر می‌مانند.

وی ادامه داد: آمریکا علی رغم همه ادعاهای پوشالی نشان داد که ده‌ها هزار جان انسان تلف شد و مردم از گرسنگی به سطل زباله پناه آوردند اما مردم بزرگ ما کریمانه و بزرگوارانه مورد حمایت ملت خود قرار گرفتند در حالیکه در همین ایام همه‌گیری کرونا کشورهای پیشرفته شاهد حضور پلیس برای سرکوب مردمی که دنبال تامین مایحتاج خود هستند، بودیم.

حجت‌الاسلام روحانی بیان کرد: اما در کشور ما مردم با یک اشاره رهبر معظم به میدان آمدند و با میدان‌داری سپاه و بسیج مشکل را مدیریت کردند، به برکت نورانیت ماه مبارک رمضان این ملت داشته‌های سفره‌های خود را با همنوعان شان تقسیم کردند.

امام جمعه رودسر ادامه داد: امروز همزمان با مرحله سوم رزمایش مواسات در شهرستان رودسر، ۲۴۵۰ بسته معیشتی و کارت اعتباری به ارزش ۶۶۰ میلیون تومان بین اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند توزیع می‌شود، از ابتدای اجرای طرح رزمایش تاکنون ۱۰ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی و کارت اعتباری به ارزش ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان بین نیازمندان در این شهرستان توزیع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار