رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون از افزایش مبتلایان و فوتی‌های کرونایی شهرستان کازرون خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳ 27 May 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:بندر برامکی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون اظهار کرد: آزمایش یک نفر دیگر در شهرستان کازرون مثبت شد و تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در این شهرستان، به ۷۶ نفر رسید و یک نفر دیگر جان خود را از دست داد و شمار فوتی ها به ۴ نفر رسید.

او با بیان اینکه از مبتلایان به کووید ۱۹ در شهرستان کازرون ۵۷ نفر بهبود یافته اند، اضافه کرد: ۲ نفر در بیمارستان بستری و ۱۳ نفر در قرنطینه خانگی هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون تصریح کرد: پیش از این، تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستان کازرون ۷۵ نفر بوده و ۳ نفر نیز جان باخته بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون با بیان اینکه کرونا هنوز در جامعه حضور دارد، مردم این ویروس را جدی بگیرند، اضافه کرد: شهروندان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و سلامتی خود، خانواده و جامعه، ارتباط مستقیم اجتماعی را کم کرده، در خانه بمانند و از تردد‌های غیرضروری خودداری کنند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تعداد مبتلایان به کروناویروس در استان فارس تا امروز سه شنبه ۶ خرداد ماه، ۵ هزار و ۶۱۲ نفر بوده است و ۱۰۸ نفر از آن‌ها جان خود را دست داده اند.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری جنوب غربی شیراز قرار دارد.

برچسب ها: کرونا ، کازرون ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار