مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام، گفت: مامورین انتظامی به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و در بارزسی به عمل آمده، بیش از 300 کیلو چای قاچاق کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۸۵۴۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵ 26 May 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛علیرضا لطفی گفت: مامورین انتظامی در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و در بازرسی به‌ عمل‌ آمده، بیش از ۳۰۰ کیلو چای مشکوک به قاچاق کشف و ضبط شد. 

وی افزود: به دلیل محرز بودن تخلف و اظهارات متناقض متهم، شعبه رسیدگی‌ کننده متخلف را به پرداخت ۳۵ میلیون تومان جریمه نقدی و ضبط کالای مکشوفه محکوم کرد.

مدیرکل محترم تعزیرات حکومتی ایلام اظهار کرد: با توجه به وضعیت فعلی و نوسانات قیمت‌ها در سطح بازار و به‌ منظور پیشگیری از تخلفات احتمالی و اطمینان بخشی و رضایت‌مندی مردم استان گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی با دستگاه‌های نظارتی افزایش پیدا می‌کند.

لطفی در ادامه  از نظارت بازرسان بر عرضه اقلام ضروری شهروندان خبر داد و افزود: به‌ طور مداوم از عرضه کنندگان مواد غذایی بازرسی به عمل می‌آید و بر نحوه توزیع و عرضه این اقلام نظارت می‌شود تا در این خصوص مشکلی ایجاد نشود.

لطفی تاکید کرد: گشت‌های نظارتی تعزیرات حکومتی استان به‌ منظور نظارت بر اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص فعالیت اصناف، در سطح استان حضور فعال دارند./ع

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خاشقچی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
عجب کشف بزرگی.
داداچ من یه بدبختی که رفته جوانرو دوکارتن چای جهت امرار معاش آورده را گرفتین و آنرا رسانه ای کردین.
کشور پر از سلاطین مختلفه که آزادانه هر معامله ای را انجام میدن بعدش شما به چند بدبخت خرده فروش گیر میدین.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار