کد خبر: ۸۵۴۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶ 26 May 2020

 

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی از کشف ۶۵۷ دستگاه خودروی احتکار شده در ۷۲ ساعت در سطح کشور خبر داد.
 
                                                   کشف ۶۵۷خودروی احتکار شده در ۷۲ ساعت

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سرهنگ سهراب بهرامی با اشاره به جدیت پلیس امنیت اقتصادی در ارتباط با برخورد با سودجویان و اخلالگران اقتصادی به ویژه اخلاگران بازار خودرو، اظهار کرد: در پی وصول اخبار و اطلاعات مبنی بر احتکار خودرو‌های فاقد پلاک توسط افراد سودجو و سوداگران بازار، پلیس امنیت اقتصادی رصد اطلاعاتی بازار و صدور ابلاغیه‌های متعدد و اطلاع‌رسانی به رده‌های اجرایی به منظور برخورد با مجرمان و محتکران را در دستور کار قرار داد.

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و در جریان بازدید از پارگینک‌ها و انبارها، ۶۵۷ دستگاه انواع خودروی سواری احتکاری در ۷۲ ساعت توسط پلیس امنیت اقتصادی و فرماندهی انتظامی استان‌های گیلان، تهران بزرگ و غرب استان تهران کشف و محل دپوی خودرو‌ها پلمب شد.

این مقام انتظامی با اشاره به آشفتگی‌های اخیر بازار خودرو در عرضه و افزایش قیمت در بازار، گفت: این پلیس بنا به رسالت و وظیفه اصلی خود، پیش‌بینی، پیشگیری و کنترل، طرح مبارزه با احتکار خودرو را در دستور کار قرار داده و هیچگونه مماشاتی با محتکران خودرو نمی‌کند.

وی از هموطنان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار خودرو توسط افراد سودجو، موضوع را به مرکزفوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار