سردار هاشم غیاثی در جلسه شورای معاونین سپاه فجر فارس با بیان اینکه آرمان فلسطین فراموش شدنی نیست، گفت: فلسطین مسئله اصلی جهان اسلام است و هرگونه تلاش و طرح آمریکا و سران رژیم صهیونیستی برای خدشه به این آرمان نظیر طرح معامله قرن محکوم به شکست است.
کد خبر: ۸۵۳۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ 23 May 2020

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی سپاه فجر، سردار هاشم غیاثی در جلسه شورای معاونین سپاه فجر فارس با بیان اینکه آرمان فلسطین فراموش شدنی نیست، گفت: فلسطین مسئله اصلی جهان اسلام است و هرگونه تلاش و طرح آمریکا و سران رژیم صهیونیستی برای خدشه به این آرمان نظیر طرح معامله قرن محکوم به شکست است.

وی با بیان اینکه مسلمانان مالک اصلی قدس هستند، گفت: جوانان آزادۀ جهان اسلام و گروه‌های مقاومت هرگز از مواضع خود در مبارزه با رژیم غاصب اسرائیل عقب نشینی نخواهند کرد و انقلاب اسلامی همواره حامی ملت‌های مظلوم و مسلمانان جهان خواهد بود.

فرمانده سپاه فجر همچنین با تبریک فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: مسئله آزادسازی خرمشهر در زمانی اتفاق افتاد که تمام جهان از رژیم بعث حمایت می‌کرد و روی کاغذ آزادسازی این شهر غیر ممکن بود.

وی با بیان اینکه فرهنگ برآمده از دفاع مقدس امروز الگوی اصلی ملت‌های مسلمان و آزادیخواهان جهان برای مبارزه با استکبار جهانی است، گفت: روحیه بسیجی، جهادی و شهادت طلبی جوانان مؤمن و انقلابی پیروزی بزرگ و آزادسازی خرمشهر عزیز را برای ملت ایران اسلامی فراهم آورد.

غیاثی با بیان اینکه از سوم خرداد در چهلمین سالگرد دفاع مقدس همچنان بعنوان یکی از مهمترین وقایع تاریخ انقلاب اسلامی یاد می‌شود، گفت: مسئولان استان و شهرستان شیراز و عموم مردم انقلابی فارس تمام تلاش خود را برای برگزاری باشکوه جشن‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس به کار گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار