مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از کشف بیش از ۲۰ تن برنج احتکار شده در شهرستان فیروزآباد خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲ 21 May 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:علی مبشری مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس اظهار کرد: با تلاش پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه پاسداران بیش از ۲۰ تن برنج از یک انبار در شهرستان فیروزآباد کشف شد.

او ادامه داد: گشت مشترک تعزیرات حکومتی با اطلاع از موضوع بلافاصله در محل حاضر که با شناسایی مالک این انبار، تحقیقات اولیه پیرامون موضوع انجام شد که طی آن مالک انبار ادعا کرد که انبار مذکور در سامانه جامع انبار‌ها ثبت و برنج‌های مکشوفه نیز با اطلاع اداره صمت در این مکان دپو شده است ولیکن طی بررسی‌های به عمل آمده خلاف این ادعا اثبات و مشخص شد که برنج‌های مکشوفه با سوءاستفاده از وضعیت بازار و به قصد گرانفروشی در این محل احتکار شده است.

مبشری با هشدار در خصوص چنین اقداماتی اضافه کرد: در حال حاضر نیز پرونده‌ای برای فرد خاطی تشکیل و به شعبه ویژه تعزیرات حکومتی استان ارسال شده که به محض صدور رای در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس شماره ۱۲۴ و سامانه ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ را آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص احتکار کالا اعلام و از شهروندان تقاضا کرد تا هرگونه دپوی مشکوک کالا را گزارش تا با بررسی مراتب توسط گشت مشترک تعزیرات حکومتی، عرصه بر سوداگران و سودجویان تنگ شود.

برچسب ها: کشف ، برنج ، احتکار ، فیروزآباد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار