کد خبر: ۸۵۲۷۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶ 20 May 2020

 

فرمانده انتظامی استان قم از شناسایی محل نگهداری ۲۰ دستگاه خودرو صفر کیلومتر به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال در قم خبر داد.
 
                                                   کشف احتکار ۱۰۰ میلیاردی خودرو‌های صفر کیلومتر در قم
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی روز چهارشنبه در گفت‌وگویی اظهار داشت: با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار داخل، طرح تشدید مبارزه و مقابله با دپو خودرو‌های صفر کیلومتر به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه با تلاش مأموران کلانتری‌های ۲۲ و ۲۴ پردیسان، یک گاراژ، محل احتکار خودرو‌های صفر کیلومتر شناسایی شد و با همکاری کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و هماهنگی سازمان تعزیرات حکومتی استان مورد بازرسی قرار گرفت.

میرفیضی گفت: در نتیجه این بازرسی‌ها ۲۰ دستگاه خودرو ایرانی و خارجی، بنا به نظر کارشناسان به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال کشف‌شده است.

وی این خودرو‌ها را شامل یک دستگاه خودرو ساینا، یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۰۸،۲ دستگاه خودرو پراید، یک دستگاه خودرو تیبا، یک دستگاه خودرو زانتیا مشکی، یک دستگاه خودرو سراتو، یک دستگاه خودرو شاسی بلند زامیاد دو کابین و ۱۲ دستگاه خودرو شاسی بلند دانست.

فرمانده انتظامی استان قم در پایان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت‌طلب و سودجو، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع داده تا اقدام‌های لازم در اسرع وقت انجام شود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار