جانشين فرمانده انتظامي استان از کشف 82 تن و 900 كيلوگرم انواع حبوبات احتكار شده به ارزش 12 میلیارد و 200 ميليون ريال در شهرستان كازرون خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۶۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹ 20 May 2020

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس:سرهنگ "يوسف ملك‌زاده" گفت: در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برابر اخبار رسیده مبنی بر احتکار حبوبات در انباري در يكي از محله‌هاي كازرون، بلافاصله موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پلیس آگاهی براي بررسی و صحت و سقم موضوع به محل مورد نظر اعزام و پس از بازرسی ار آن انبار موفق شدند 82 تن و 900 كيلوگرم انواع حبوبات احتكار شده از قبیل لوبیا، عدس و ... کشف کنند.

جانشين فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينکه يک متهم در اين رابطه دستگير شد، اظهار داشت: ارزش کالای مکشوفه برابر نظر کارشناسان، 12 میلیارد و 200 میلیون ریال است.

جانشين فرمانده انتظامي استان با بيان اينکه پديده قاچاق به اقتصاد و بسياري ديگر از مسائل کشور ضربه مي زند، تصريح کرد: شهروندان مي توانند در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکي با مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس بگیرند تا در اسرع وقت نسبت به شناسايي و دستگيري متخلفان اقدام شود.

برچسب ها: حبوبات ، قاچاق ، کازرون
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار