کد خبر: ۸۵۲۳۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳ 19 May 2020

 

رییس پلیس پایتخت با اشاره به این که پلیس چند روزی است وارد موضوع احتکار خودرو شده است، گفت: در ۴٨ ساعت گذشته با کشف ۵ پارکینگ در شهر تهران، ۵۴٠ دستگاه خودرو که اکثرا محصولات ایران‌خودرو و سایپا هستند کشف شده است.
 
                                                   کشف ۵ پارکینگ احتکار خودرو در پایتخت

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی با بیان این خبر گفت: این طرح با جدیت دنبال خواهد شد و قطعا با افرادی که طی این مدت این وسایل را خریداری و احتکار کردند، برخورد می‌شود.

وی در ادامه از دستگیری ۶٧٠ سارق و مالخر در سی و پنجمین مرحله از اجرای طرح رعد خبر داد و افزود: از دستاوردهای این مرحله از طرح، اجرای ٢٩١ حکم قضایی بود که طی آن ۶٧٠ سارق خودرو و منزل، مالخر و ... دستگیر شدند. این افراد در قالب ٢١ باند فعالیت می‌کردند و از آنها ٢١٧٠ اقلام سرقتی مردم کشف شد که ارزش آنها بیش از ۹.۵ میلیارد تومان است.

به گفته وی، در اجرای این مرحله از طرح، ١٨٢ دستگاه موتورسیکلت و خودروی سرقتی هم کشف شده که از این تعداد ١٠٩ دستگاه خودرو بوده است.

سردار رحیمی با بیان اینکه به ٨٨٠ پرونده پلیسی رسیدگی شده و در مجموع سه قبضه سلاح جنگی و ٣۴ قبضه سلاح سرد کشف شده است، گفت: برخورد با مزاحمت‌های خیابانی و برخورد با موتورسیکلت‌های سنگینی که امنیت خیابان‌ها را به ویژه در شب مختل کرده بودند، در دستور کار بود که حدود ٣٩ موتورسیکلت و ١٣ دستگاه خودرو شب گذشته توقیف شدند.

وی افزود: با دستگیری ٣٨ قاچاقچی کالا ١۴۴ هزار انواع کالا کشف شد و با تشکیل ٣٠ پرونده در اختیار مراجع قرار گرفتند و حدود ٣ میلیارد ارزش کالای کشف شده است. همچنین ١٠٨ کیلو از انواع موادمخدر هم کشف شد.

فرمانده انتظامی پایتخت اضافه کرد: همچنین روز گذشته همکارانم در پلیس امنیت اقتصادی ٢٣ نفر دلال ارزی را دستگیر کردند که ٨٠ میلیارد ریال انواع ارز از این افراد کشف شد.

سردار رحیمی افزود: در کشفیات این مرحله، قرص‌های تقویتی بدنسازی که تقلبی و تاریخ گذشته نیز بودند کشف شد. در یک مورد از این کشفیات ۵.۵ میلیون عدد قرص‌هایی که تاریخ گذشته و فاسد بود در حال عرضه بود. ۳.۵ تن شیر خشک که اغلب فاسد شده بود نیز در میان کشفیات وجود داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار