مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس گفت: صاحبان خودرو‌های عمومی می‌توانند با مراجعه به سایت GCR.NIOPDC.IR نسب به ثبت نام اقدام کنند.
کد خبر: ۸۵۱۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹ 18 May 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس گفت: صاحبان خودرو‌های عمومی می‌توانند با مراجعه به سایت GCR.NIOPDC.IR نسب به ثبت نام اقدام کنند.
امیر بنی کریمی با بیان اینکه بعد از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در کشور و جایگزینی سوخت پاک، میزان مصرف سوخت سی ان جی افزایش یافته است، افزود: با توجه به استقبال متقاضیان و مالکان خودرو‌های عمومی برای گاز سوز کردن خودرو‌ها و نظارت برروند عملیات تبدیل و پاسخگویی به تقاضاها، از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سامانه جدیدی راه اندازی شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این سامانه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
بنی کریمی با بیان اینکه اولویت انجام فرایند تبدیل با خودرو‌های عمومی است، اظهارداشت: براساس مصوبه شورای عالی اقتصاد، دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی شامل وانت‌های سبک و سنگین، تاکسی‌ها و مسافربر‌های شخصی کاملا رایگان بوده و هزینه‌ای را برای مالکان این نوع از خودرو‌ها در پی نخواهد داشت.
وی تصریح کرد: متقاضیان باید با در اختیار داشتن شماره ملی و شماره تلفن همراه متعلق به مالک خودرو به سامانه مذکور مراجعه و مراحل ثبت نام را انجام دهند که پس از ثبت نام برای هر شخص پیامک تاییدیه‌ای ارسال و در نهایت با توجه به زمان ثبت نام و محل سکونت مالکان خودور‌ها عملیات فراخوان و تبدیل انجام خواهد شد.
مدیر منطقه فارس با بیان اینکه در حال حاضر تعداد یازده مرکز مجاز تبدیل و گاز سوز کردن خودرو در استان فعال هستند گفت: افرادی که قبل از این در سامانه‌های مربوطه ثبت نام کرده اند و پیامک فراخوان برای آن‌ها ارسال شده می‌بایست به مراکزی که برای آن‌ها پیامک شده مراجعه کنند در غیر اینصورت نوبت آن‌ها از بین رفته و مجددا می‌بایست ثبت نام و نوبت جدید دریافت کنند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس اعلام کرد: اولویت انجام فرآیند تبدیل به گاز سوز با خودرو‌های عمومی است و نحوه ثبت نام سایر خودرو‌ها از جمله خودرو‌های شخصی بعدا اطلاع رسانی خواهد شد.
بنی کریمی با بیان اینکه بعداز اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در استان میانگین مصرف گاز سی ان جی رشدی ۲۵ درصدی داشته است، گفت: در حال حاضر روزانه یک میلیون و ۶۰۰ هزار متر مکعب گاز سی ان جی در فارس مصرف می‌شود که این مهم از طریق ۱۲۹ باب جایگاه سی ان جی در استان محقق شده است.
وی افزود: سهم استان فارس از میزان مصرف گاز سی ان جی کشور ۶.۴ درصدی است و براساس سیاست‌های شرکت و در راستای توسعه و افزایش میزان سوخت‌های غیر آلاینده در سبد سوخت مردم تعداد ۱۰ باب جایگاه سی ان جی در سطح استان در حال احداث است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار