رئیس اتحادیه کالای پزشکی شیراز از کاهش تدریجی قیمت ماسک در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت موجود بازار در خصوص کالای اقلام بهداشتی، پیش‌بینی می‌شود قیمت انواع ماسک دراستان فارس کاهش یابد.
کد خبر: ۸۵۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷ 18 May 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:سیروس شاکری با تأکید بر اینکه از ابتدای شیوع کرونا در کشور اعضاء اتحادیه کالا و لوازم پزشکی برای ارائه خدمات بیشتر به مردم تمام سعی خود را کرده است، گفت: با توجه به تولید روزانه ماسک و محلول ضدعفونی‌کننده پیش‌بینی می‌شود از سودجویی برخی افراد جلوگیری شده وبر اساس آمارها امروزه در تولید ماسک و محلول ضدعفونی‌کننده دست، به‌گونه‌ای تلاش داشته‌ایم که می‌توانیم نیاز دیگر استان‌ها را تأمین کنیم.

شاکری توزیع روزانه 150 هزار ماسک و80 هزار دستکش را اقدامی مهم در وضعیت فعلی کرونایی برشمرد و گفت: امروزه شاهد آن هستیم تعداد قابل‌توجهی خط تولید محلول ضدعفونی‌کننده و همچنین کارخانه تولید الکل با حمایت مراجع قضایی،سپاه سازمان صمت و با نظارت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در استان راه‌اندازی شده که به همین منظور پیش‌بینی می‌شود کمبود بازار در خصوص اقلام بهداشتی رفع و شهروندان بتوانند اقلام بهداشتی موردنیاز خود را تهیه کنند.

شاکری افزود: جهت تأمین ماسک با ده‌ها شرکت رایزنی کرده‌ایم که طبق آن مقررشده است ماسک موردنیاز استان را تأمین کنند.

وی با تأکید بر اینکه تا خروج از موج کرونا نرخ اقلام بهداشتی تدریجی به همان قیمت اولیه بازگردانده شود، گفت: به دنبال نظارت‌های انجام‌شده با برخی واحدهای صنفی که ماسک و محلول ضدعفونی‌کننده را باقیمت‌های باورنکردنی به فروش می‌رسانند برخورد شده است.

شاکری اضافه کرد: مصرف‌کنندگان می‌توانند ماسک، محلول ضدعفونی‌کننده و دستکش را از واحدهای صنفی کالای پزشکی اقلام مورد نیاز خود را تهیه و همچنین خواسته‌ایم هرگونه تخلف را به اتحادیه اعلام کنند.

وی افزود: افراد با مشاهده هرگونه گران‌فروشی می‌توانند از طریق ارسال پیامک و یا تماس با شماره تلفن 09171173508 موارد تخلف را به رئیس اتحادیه اعلام کنند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار