شهردار شیراز گفت: با توجه به افزایش امار مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ هنوز زمان مناسبی برای شروع دوباره حمل و نقل عمومی نیست.
کد خبر: ۸۵۱۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶ 17 May 2020

تابناک فارس به نقل از مهر: حیدر اسکندر پور یک شنبه بیان کرد: با توجه به افزایش میزان مبتلایان به ویروس کرونا در سطح استان فارس و ابتلای شماری از رانندگان سرویس‌های حمل و نقل شهری به ویروس کرونا لذا اکنون زمان مناسبی برای بازگشایی سرویس‌های حمل و نقل عمومی نیست.

وی اضافه کرد: برای شروع به کار اتوبوسرانی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی از رانندگان اتوبوس که قریب دو ماه و نیم هم هست که در خانه هستند؛ تست کرونا گرفتیم بیش از ۲۰ نفر تست کرونای آنها مثبت بود.

اسکندر پور تاکید کرد: در نتیجه اینکه راه اندازی مجدد حمل و نقل عمومی در این شرایط خطرناک و به مصلحت عموم مردم نیست و اکثریت اعضای محترم شورای اسلامی شهر شیراز هم به عنوان پارلمان محلی از این تصمیم حمایت می‌کنند.

پیش‌تر آرش فرج زاده  در خصوص زمان بازگشایی سیستم حمل و نقل عمومی گفته بود: با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی شیراز احتمال بازگشایی حمل و نقل عمومی از ۲۷ اردیبهشت ماه وجود داشت.

این در حالی است که بر اساس گفته رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهر شیراز ۲۱ نفر از رانندگان اتوبوس درون شهری نتیجه آزمایش‌های کرونای آنان مثبت اعلام شده است.

برچسب ها: حمل و نقل ، کرونا ، تعطیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار