امام جمعه فیروزآباد تصریح کرد: صلاح نیست ازنظر نظامی، فرمانده نیروی دریایی اسرار رزمایش را توضیح دهد و ممکن است تنها بخش‌هایی از رزمایش به اطلاع مردم و جهان برسد.
کد خبر: ۸۵۰۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 16 May 2020

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت الاسلام سید عزیزاله هاشمی زاده در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه فیروزآباد ضمن تسلیت شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) اظهار داشت: امت اسلامی و درخشش آن‌ها در مسئله مقابله با کرونا متانت، صبوری، غیرت ،مساوات، همدلی و قرار گرفتن در میدان خطر توسط جوانان بسیجی نسل سوم و چهارم انقلاب از ویژگی‌های امت اسلامی است.
هاشمی زاده اضافه کرد: این ویژگی‌ها باید به‌عنوان جهاد عظیم ملی و میراث معنوی ایرانیان در تاریخ جهان ثبت شود زیرا این ویژگی‌ها نسخه دوم دفاع مقدس است.
وی بیان داشت: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، حوزه علمیه، روحانیت فداکار، بازاریان، کارگران، و نیروهای مسلح در کنار یکدیگر در مقابله با کرونا افتخار دیگری برای کشور به ارمغان آوردند.

امام‌جمعه فیروزآباد همچنین در بخش دیگری از خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به اوضاع داخلی عراق و خبر خوشایند موفقیت احزاب سیاسی و مجلس این کشور در انتخاب نخست‌وزیر ابراز داشت: خلأ پست نخست‌وزیری در عراق و انتخاب مصطفی الکاظمی مشت محکمی به دهان آمریکایی‌ها و زورگویان بود.

هاشمی زاده خاطرنشان کرد: مصطفی الکاظمی شخصی بوده که سیاست حزبی خاصی ندارد و جایگاه حقوقی ایشان پیش‌ازاین در پست ریاست اداره اطلاعات عراق مشغول بوده که امید است بتواند مشکلات سیاسی عراق را هر چه زودتر بهبود بخشد.
وی در بخش پایانی خطبه نماز جمعه این هفته فیروزآباد با اشاره به حادثه شناور نیروی دریایی ارتش گفت: طبیعی است که در بسیاری از رزمایش‌ها در دنیا این موضوع اتفاق بیافتد و حتی آنان حوادث رزمایش خود را اعلام نمی‌کنند.
امام‌جمعه فیروزآباد تصریح کرد: صلاح نیست ازنظر نظامی، فرمانده نیروی دریایی اسرار رزمایش را توضیح دهد و ممکن است تنها بخش‌هایی از رزمایش به اطلاع مردم و جهان برسد.
هاشمی زاده این حادثه را به فرماندهی نیروی دریایی ارتش و خانواده‌های داغدار و فرماندهی کل قوا تسلیت و علو درجات را از خداوند متعال برای شهدا و شفای عاجل مجروحان از خداوند خواستار شد.
ایرانیان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار