معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۷۶ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹ 15 May 2020

تابناک فارس بهع نقل از باشگاه خبرنگاران:عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: از هزار و ۵۵۳ مورد نمونه ارسالی به آزمایشگاه‌های تشخیص مولکولی کروناویروس طی دیروز تاکنون، ۷۶ مورد مثبت گزارش شده است که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به چهار هزار و ۶۲۳ نفر رسیده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: از ۷۶ مورد جدید در استان فارس، ۴۰ مورد مربوط به شیراز؛ مرودشت ۵ مورد؛ کازرون ۴ مورد؛ پاسارگاد، قیروکارزین و نی ریز هر کدام یک مورد را شامل می‌شود و مابقی موارد مربوط به دیگر دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی استان است.

او با بیان اینکه در ۸ روز گذشته مورد فوتی بر اثر ابتلا به کروناویروس در استان فارس گزارش نشده است، اضافه کرد: تاکنون ۹۸ نفر در استان به علت ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داده اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: تاکنون ۳ هزار و ۹۱۸ نفر از مبتلایان بستری شده در بیمارستان و ایزوله خانگی، بهبود یافته و سلامتی خود را به دست آورده اند.

همتی اضافه کرد: هرگونه سهل انگاری در برابر کروناویروس، تبعات زیانباری برای جامعه دارد، پس بیاییم با رعایت توصیه‌های بهداشتی، به خود، خانواده و مردم جامعه، سلامتی هدیه کنیم.

 

برچسب ها: کرونا ، فارس ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار