شورای اسلامی شهر لار خواستار کنترل صحیح اتباع خارجی و همچنین نظارت بیشتر بر ورود مسافران فرودگاه و شرکت های مسافربری در شهرستان شد.
کد خبر: ۸۴۹۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 13 May 2020

تابناک فارس  به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر لارباتوجه به افزایش روزانه آمار مبتلایان به کرونا، شورای شهر لار در نامه ای به معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با تاکید بر کنترل صحیح اتباع خارجی، خواستار نظارت بیشتر و تذکر به واحدهای خدمات رسان علی الخصوص شرکت های مسافربری شد.

در ادامه متن سیدعبدالمهدی میرپور رئیس شورای اسلامی شهر لار می آید:

در پی افزایش آمار رسمی مبتلایان به کرونا و بروز نگرانی از عدم کنترل صحیح اتباع خارجی و مسافران ورودی به شهر (از فرودگاه بین المللی و پایانه های مسافربری) و ادامه این روند که باعث بروز مشکلات متعدد و ورود به وضعیت قرمز برای شهر و شهرستان متصور می باشد، استدعا دارد به نحو مقتضی دستور پایش بیش از پیش واحد های خدمات رسان و کنترل تردد و اماکن محل اقامت اتباع افغانی و ارائه تذکرات جدی بهداشتی به آنان صادر فرمائید.

همچنین ضرورت رعایت موارد بهداشتی و فاصله فیزیکی در ترمینال های مسافربری به ویژه در جابجایی مسافران بین شهرستانی تاکسی‌های شهری و بین شهری و… به مسئولان ذیربط تذکر داده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار