مدیرکل سابق حفظ آثار دفاع مقدس گلستان:
مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان گفت: بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در گلستان منتشر شد.
کد خبر: ۸۴۹۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ 12 May 2020

بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در گلستان منتشر شد

مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان گفت: بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در گلستان منتشر شد.

سردار علی ملک شاهکوهی ظهر سه شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان اظهارکرد: با توکل به خداوند متعال توفیق داشتیم طی دو سال گذشته توانستیم بیش از ۱۰۰ واحد کتاب مکتوب در حوزه دفاع مقدس تولید و ۵۸ هزار و ۵۰۰ سند مربوط به دفاع مقدس از سراسر استان جمع آوری کنیم.

وی افزود: با پیگیری های مستمر، امروز همه دانشگاه های استان درس آشنایی با دفاع مقدس را برای دانشجویان تدریس می کنند تا با حماسه سازی های رزمندگان آسمانی ما آشنا شوند.

شاهکوهی ادامه داد: تمام سعی خود را در این مدت به کار بستیم تا روند ساخت پروژه مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس را تسریع کرده و توانستیم بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار جذب کنیم.

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: در این موضوع همه دستگاه های و نهادهای مختلف ثابت کردند به فرهنگ دفاع مقدس و تفکر شهادت علاقه مند هستند.

وی بیان کرد: بارها در این مسیر شهدا ما را یاری کردند و هرجا کاری دچار خلل شد با مددجویی از این شهدا راه حل را پیدا می کردیم.

منبع/ مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار