برخی از شهروندان خطر بیماری کرونا را جدی نگرفته اند یا فکر می کنند با گرم شدن هوا این بیماری از بین رفته است و متاسفانه فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی کنند.
کد خبر: ۸۴۹۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 12 May 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: در پی ابتلای یکی از شهروندان فسایی به کووید ۱۹ و با پیگیری اپیدمیولوژیست های معاونت بهداشت برای یافتن افراد مرتبط با این بیمار، ۱۴ نفر که با این بیمار در مراسم ختم مادر بزرگ وی ارتباط داشتند، شناسایی و مورد غربالگری کرونا و انجام تست قرار گرفتند که متاسفانه این ۱۴ نفر به کرونا مبتلا شده اند.
به گزارش وب دا فسا؛ دکتر جلال کریمی افزود: غربالگری و بیماریابی از افرادی که در این مراسم شرکت داشتند، توسط اپیدمیولوژیست های معاونت بهداشت ادامه دارد و ممکن است این تعداد در ساعات و روزهای آینده افزایش یابد، متاسفانه تعدادی از مبتلایان کودک و افرادی جزو گروههای پر خطر می باشند.
وی با هشدار در خصوص امکان بروز مجدد پیک بیماری در شهرستان فسا اظهار کرد: هنوز خطر بیماری کرونا رفع نشده است و شهرستان فسا، جزء شهرهای زرد از نظر خطر شیوع بیماری کرونا محسوب می شود و در صورت عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی توسط شهروندان، ممکن است شاهد بروز مجدد پیک بیماری و ناگزیر از اعمال محدودیت های اجتماعی باشیم.
معاون بهداشت دانشگاه اضافه کرد: برخی از شهروندان خطر بیماری کرونا را جدی نگرفته اند یا فکر می کنند با گرم شدن هوا این بیماری از بین رفته است و متاسفانه فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی کنند.

 

برچسب ها: کرونا ، فسا ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار