مدیر عامل جمعیت هلال ایلام؛
مدیر عامل جمعیت هلال ایلام از تهیه و توزیع یک هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی و معیشتی در میان اقشار نیازمند به مناسبت ماه مبارک رمضان و در قالب طرح ملی "دست یار" خبر داد.
کد خبر: ۸۴۹۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰ 11 May 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی اصغر علی اکبری اظهار داشت: امروز و در جریان سفر رییس امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور به ایلام توزیع بسته های معیشتی طرح دست یار در میان اقشار نیازمند استان آغاز شد.

وی افزود: این بسته ها شامل اقلام ‌خوراکی مختلف بوده که هر یک از آنها سه میلیون ریال ارزش دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام یادآور شد: این بسته ها به صورت سهمیه ای با هماهنگی فرمانداران بین نیازمندان ۱۱ شهرستان استان توزیع تا با نظارت دقیق در اختیار نیازمندان واقعی قرار گیرد.

علی اکبری با اشاره به اینکه همه ساله به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه هایی نظیر همای رحمت برای کمک به اقشار نیازمند از سوی جمعیت هلال احمر و با مشارکت داوطلبان نوع دوست و نیک اندیش اجرا می شود، گفت: امسال نیز این برنامه با عنوان "دست یار" و با محوریت توجه ویژه به خانواده های متاثر از مشکلات ناشی از بحران کرونا اجرایی شده که تاکنون با استقبال اعضای جمعیت هلال احمر مواجه شده است.

وی با تاکید براینکه این برنامه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، با تقدیر از خدمات ارزشمند و مشارکت متعهدانه داوطلبان در برنامه های جمعیت هلال احمر استان گفت: مردم مناطق مختلف ایلام می توانند کمکهای حمایتی و معیشتی خود را به شعب و پایگاه های جمعیت هلال احمر استان تحویل دهند تا با برنامه ریزی دقیق در میان جامعه هدف و خانواده های نیازمند توزیع شود.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر صبح امروز به منظور افتتاح آشیانه بالگرد و شرکت در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام وارد این استان شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار