رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: با اشاره به فرا رسیدن لیالی پرفیض قدر در شب‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ماه مبارک رمضان، اعلام کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان مبنی بر برگزاری مراسم احیا، این آیین امسال در بوستان دراک (واقع در بزرگراه حسینی الهاشمی) با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۴۹۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱ 11 May 2020

تابناک فارس: بر این اساس، بوستان کوهستانی دراک که در این ایام به دلیل شیوع کرونا تعطیل بود، در شب های قدر، بازگشایی شده و محل برگزاری آیین دعا و نیایش قدر خواهد بود، اما شهروندان می توانند در حالیکه در خودروی خود نشسته اند، در مراسم شرکت کنند.

مرتضی جعفری افزود: پرده بزرگی در فضای وسیع بوستان دراک نصب و تصویر مراسم دعاخوانی و مداحی از طریق ویدیو پروژکشن بر روی آن پخش خواهد شد. شهروندان نیز می‌توانند صوت را به صورت زنده از طریق امواج FM رادیویی دریافت کنند.

جعفری با اشاره به ضرورت همدلی در شرایط شیوع بیماری کرونا که موجب دلگرمی شهروندان و بهبود روحیه آنان می شود، تأکید کرد: برای حفظ سلامت شهروندان، تعداد سرنشینان هر خودرو حداکثر باید سه نفر و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی باشد.

این مراسم با همکاری جمعیت دلدادگان حضرت علی اکبر (ع) در شب‌های سه‌شنبه ۲۳، پنجشنبه ۲۵ و شنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۲۳:۳۰ تا ۲ بامداد برگزار می‌شود.

با توجه به زمان پیش بینی شده برای مراسم که بیش از دو ساعت به طول می انجامد و ضرورت حفظ نظم و عدم اجازه خودروها تا پایان مراسم، بهتر است شهروندان از به همراه آوردن کودکان خردسال خودداری کنند. لازم به ذکر است از حضور افراد مشکوک به بیماری کرونا ممانعت به عمل خواهد آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار