فرمانده انتظامی شهرستان سروستان اعلام کرد که فردی به دلیل اختلافات ملکی و با ضربات چوب و سنگ، عموی خود را به قتل رساند.
کد خبر: ۸۴۸۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 10 May 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:سرهنگ عبدالرسول مجتهدی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از روستاهای این شهرستان، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

 مجتهدی ادامه داد: ماموران در بررسی‌های اولیه پی بردند قاتل ۳۵ ساله به دلیل اختلافات ملکی با عموی ۷۰ ساله‌اش درگیر شده و او را کشته است.

این مقام انتظامی، ناتوانی در کنترل خشم را عامل وقوع این ضایعه جبران ناپذیر اعلام و خاطرنشان کرد: قاتل بعد از اینکه با سنگ و چوب مقتول را کشته، متواری می‌شود.

مجتهدی با اشاره به اینکه دستگیری قاتل بلافاصله در دستور کار قرار می‌گیرد، گفت: ماموران با برنامه‌ریزی عملیاتی و پوشش امنیتی مناسب، عرصه را بر متهم تنگ کردند و قاتل چون هیچ راهی برای فرار از چنگال قانون نداشت خود را به مقر انتظامی معرفی کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سروستان با بیان اینکه قاتل پس از بازجویی اولیه و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد، گفت: این قبیل درگیری‌ها اتفاقی و به دلیل کنترل نکردن خشم است لذا به شهروندان توصیه می‌شود در هنگام عصبانیت با کنترل خشم از بروز رفتارهای خطرناک جلوگیری کنند.

 

برچسب ها: قتل ، اختلاف ، ملک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار