در هر طبیعتی می توانید هارمونی دلنشین رنگ ها را ببینید که جان تازه ای به مناظر داده اند. رنگ ها جزو اصلی زندگی ما هستند و زیبایی بدون آن ها معنایی نخواهد داشت. فرقی نمی کند عاشق رنگ و هنر باشید یا علاقه ای به هنر های خیابانی و هارمونی رنگ ها نداشته باشید، زیبایی و شفافیت رنگ ها در این مقاصد رنگارنگ دور دنیا چشمانتان را تسخیر می کنند.
کد خبر: ۸۴۷۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵ 07 May 2020

دشت گل هوکایدو، ژاپن

دشت گل واقع در تپه های جزیره هوکایدو در ژاپن، یکی از زیباترین و رنگارنگ ترین جلوه های طبیعت است. این گل های خودرو با تنوع رنگی و نژادی منظره ی چشم نوازی را خلق کرده اند. این دشت گل بهترین مقصد برای گذراندن تعطیلات تابستانی است چرا که در این فصل گل های رنگارنگ این دشت ها بیشتر خودنمایی می کنند.

ژاپن

خیابان ال کامینیتو، بوینس آیرس

این خیابان که در بندرگاه لا بوکا واقع شده از توریستی ترین مناطق آن محسوب می شود. اکثریت جمعیت این محله مهاجران ایتالیایی هستند که طبق رسوم و عادت خود شروع به رنگ زدن فضای بیرونی خانه هایشان کردند و یکی از رنگی ترین خیابان های دنیا را به وجود آورند.

بوینس آیرس

شفشاون، مراکش

شهر شفشاون یکی از توریستی ترین شهرهای مراکش و جهان است. این شهر نه تنها به دلیل بافت پلکانی و منحصر به فردش، بلکه به دلیل رنگ آبی که در تمامی نقاط آن به کار رفته مشهور است. در شفشاون تمامی خانه ها، دیوار ها و حتی بعضی از خیابان ها با رنگ آبی چشم نوازی مزین شده اند.

مراکش

لاس پالمیتاس، مکزیک

دولت مکزیک در طرحی با همکاری هنرمندان جوان، اقدام به رنگ آمیزی خانه های این شهر با رنگ های درخشان و تند کرد. آن ها مجموعا ۱۵۰۰ متر مربع که شامل ۲۰۹ خانه می شد را رنگ آمیزی کرده و لاس پالمیتاس را که یکی از مناطق فقیر نشین و خطرناک مکزیک بود، به یکی از جاذبه های توریستی مکزیک بدل کردند. آمارها نشان می دهند که این عمل باعث کاهش میزان جرم و جنایت و ایجاد روحیه مثبت در ساکنین این منطقه شده است.

مکزیک

مانارولا، ایتالیا

روستای صخره ای مانارولا در ایالت لا اسپیزا مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته است. این روستای پلکانی با خانه های رنگارنگش از مکان های قدیمی ایتالیا است که در کنار دریاچه ی کومو واقع شده است.

جزیره ایتالیا

جزیره بورانو، ایتالیا

این جزیره ی کوچک که در ونیز ایتالیا واقع شده است به داشتن خانه های رنگارنگ معروف است. بورانو تجربه یک زندگی سنتی و رنگارنگ ایتالیایی را در اختیار گردشگران قرار می دهد.

ایتالیا

سالوادور، برزیل

منطقه پلورینیو در شهر سالوادور برزیل از محله های رنگارنگ آن است که بیشترِ جمعیت سیاه پوست مهاجر این شهر را در خود جای داده است. خانه های این منطقه ی قدیمی با رنگ های روشن و چشم نوازی مزین شده و باعث تبدیل شدن پلورینیو به یکی از جاذبه های توریستی این شهر شده است.

برزیل

روکلا، لهستان

روکلا از شهرهای باستانی لهستان و یکی از زیباترین مقاصد اروپایی است. سبک معماری گوتیک و کلاسیک، با رنگ های شاداب و چشم نواز این شهر به قرن چهاردهم برمی گردد. چند فرهنگی بودن روکلا به خوبی در نمای رنگارنگ ساختمان های آن مشهود است.

لهستان

لوپینگ، چین

منطقه لوپینگ در چین که به دریای طلایی مشهور شده است، مملو از گل های زرد رنگ کانولا است که زیر نور طلایی رنگ خورشید خود نمایی می کنند. این منطقه، بهشتی برای عکاسان و طبیعت دوستان به شمار می آید و بهترین زمان برای دیدن آن، ماه های فوریه و مارچ است.

چین
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار