حجت الاسلام رضایی گفت: مراسم تعویض پرچم گنبد آستان حضرت «احمد بن موسی شاهچراغ (ع)» در ۱۴ رمضان برگزار می شود و پرچم مزین به نام «امام حسن مجتبی (ع)» برفراز گنبد حرم مطهر، برافراشته خواهد شد.
کد خبر: ۸۴۶۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ 06 May 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:حجت الاسلام «محمد رضایی»، امروز (چهارشنبه 17 اردیبهشت) از برگزاری مراسم و برنامه هایی به مناسبت میلاد با سعادت «امام حسن مجتبی (ع)» خبر داد و به خبرنگاران گفت: به دلیل شیوع کرونا، امسال از ظرفیت فضای مجازی و رسانه های دیداری و شنیداری برای برگزاری این مراسم، بیشترین استفاده خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس افزود: از طریق این فضا، توسل جمعی به امام «بی حرم» از راه دور نیز انجام می شود و روز جمعه 19 اردیبهشت مصادف با 14 رمضان، مراسم تعویض پرچم گنبد آستان حضرت «احمد بن موسی شاهچراغ (ع)» برگزار خواهد شد و پرچم مزین به نام «امام حسن مجتبی (ع)» برفراز گنبد حرم مطهر، برافراشته خواهد شد.

وی اضافه کرد: در شب میلاد امام «حسن مجتبی (ع)» در ساعت 9 شب و همزمان با حرم های مطهر امام «رضا (ع)»، حضرت «معصومه (س)» و حرم «شاهچراغ (ع)»، زیارت امام «بی حرم» و توسل به امام «حسن (ع)» به صورت پخش مستقیم، برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به برگزاری این برنامه ها به مناسبت این میلاد با سعادت، بیان کرد: در روز 15 رمضان شنبه 20 اردیبهشت و در ساعت 12 ظهر، مراسمی از ماذنه های مساجد و بقاع متبرکه استان و رادیو «معارف» پخش خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار