یک منبع آگاه به تابناک کهگیلویه و بویراحمد خبر داد :
با پایان یافتن انتخابات و مشخص شدن منتخبین مجلس یازدهم در استان هایی مانند کهگیلویه و بویراحمد که مدیریت ها متاثر از حمایت از کاندیدا ها است ، اولین اقدامات به تغییر و تحولات در حوزه عزل و نصب مدیران اختصاص دارد.
کد خبر: ۸۴۶۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴ 05 May 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، با پایان یافتن انتخابات و مشخص شدن منتخبین مجلس یازدهم در استان هایی مانند کهگیلویه و بویراحمد که مدیریت ها متاثر از حمایت از کاندیدا ها است ، اولین اقدامات به تغییر و تحولات در حوزه عزل و نصب مدیران اختصاص دارد .
یکی از مناصب مدیریتی که معمولا در نوک پیکان تغییرات متاثر از نفوذ نماینده مجلس است ، آموزش و پرورش است که متاسفانه این دستگاه به شدت در پیروزی یا شکست یک نامزد به دلیل سیاسی کاری های متعدد تاثیرگذار است و پس از تغییر نمایندگان اولین مدیری که باید فکر خداحافظی باشد ، مدیران آموزش و پرورش است. (البته سیاسی کاری ها فقط مختص به مدیران نیست و فرهنگیان هم به شدت بر این امر دامن می زنند!)
برخی منابع آگاه به تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، گفتند ، طی روزهای آینده مدیر آموزش و پرورش یکی از شهرستان های بزرگ استان جای خود را به مدیری جدید و مورد حمایت نماینده منتخب خواهد داد.
پیگیری های تابناک کهگیلویه و بویراحمد نشان می دهد ، مدیر جدید برای آموزش و پرورش شهرستان مورد نظر استعلامات معمول را انجام داده است و از میان چند گزینه معرفی شده برای مدیریت شهرستان مذکور تایید شده است.
این منبع آگاه گفت : فرد مورد نظر حتما تمایلات سیاسی دارد اما در سابقه وی کمترین سمت و سوگیری های افراطی سیاسی وجود ندارد .
این منبع آگاه در پایان از خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، درخواست کرد به دلیل اینکه هنوز جزئیات و زمان تغییر و تحول به مدیر معزول اعلام نشده است ، از ذکر نام و شهرستان خود داری شود.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
با سلام خدمت مسئول تابناک
بنده مرتب خبر های سایت شما را پیگیری می کنم و جای تشکر دارد از اینکه بی ریا کامنتها را هم منتشر می کنی ولی از این خبرت اصلا خوشم نیومد مبهمه یا واقعیت را بنویس یا مردم را دچار شبهه نکن با تشکر
مطلع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
مدیر آموزش و پروش دهدشت و بهمئی اولین مدیران هستند که تغییر می کنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار