در هفته‌های گذشته سایت خبری «صبح شیراز»به موضوع حکم سیل شیراز و محکومیت اسکندرپور پرداخته بودند که در نهایت به شکایت شهردار شیراز ختم شد؛حال جمعی از اهالی رسانه فارس در واکنش به طرح شکایت شهردار شیراز از یک رسانه مستقل به وی نامه نوشتند.
کد خبر: ۸۴۵۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 05 May 2020

تابناک فارس: «صبح شیراز» در یادداشتی با عنوان «شهردار دلش با شهر نیست» انتقاد کرده بود که چرا شهردار شیراز به جای تمرکز بر اداره شهر و جلب اعتماد شهروندان و کمک به افزایش سرمایه اجتماعی اصلاح‌طلبان، در تلاش و رایزنی برای استاندار شدن خود است!

در هفته‌های گذشته نیز این سایت خبری همپای تعداد قابل توجهی از رسانه‌های داخلی، به موضوع حکم سیل شیراز و محکومیت اسکندرپور پرداخته بودند که در نهایت به شکایت شهردار شیراز ختم شد.

حال جمعی از اهالی رسانه فارس در واکنش به طرح شکایت شهردار شیراز از یک رسانه مستقل به وی نامه نوشتند که:

جناب آقای مهندس اسکندرپور، شهردار محترم شیراز با سلام و آرزوی قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان
در روزهای گذشته خبری مبنی بر شکایت جنابعالی از مدیرمسئول پایگاه خبری و تحلیلی «صبح شیراز» در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده است.
رسالت رسانه آگاهی‌بخشی و نقد منصفانه به قصد اصلاح امور و بهبود شرایط است. در این مسیر اگر خطایی نیز رخ دهد، می‌توان با توجه به نیت خیرخواهانه رسانه‌ها از کنار آن گذشت و قضاوت را به جای عدلیه، به دادگاه افکار عمومی سپرد.
امضاکنندگان این نامه با بیم از آنکه مبادا طرح شکایت از رسانه‌ها از سوی مدیران و مسئولان، به رویه و عادتی معمول تبدیل گردد و گردش آزاد اطلاعات، آزادی بیان و فرصت نقد عملکردها را به خطر بیاندازد خواستار آنست که از این شکایت صرف‌نظر کرده و آن را پس بگیرید.
شیراز، شهر مدارا و مروت است و از جنابعالی در مقام شهردار این شهر، انتظار می‌رود که این صفات را در گفتار و رفتار خود نمایندگی کنیدو نقشی نیکو از خود در صفحه مدیریت این شهر باقی بگذارید.
با احترام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار