مهدی ظفری پور در گفتگو با تابناک:
رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: تعدادی از واحد‌های سیار غیرمجاز فروش دام را جمع آوری کردیم و شماره ۱۵۱۲ برای پیگیری این تخلفات است.
کد خبر: ۸۴۵۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲ 04 May 2020
مهدی ظفری پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: واحد‌های فروش سیار طبیعتا دستگاه‌های متولی بسیاری دارد که باید با آن‌ها برخورد کرد، مجموعه دامپزشکی خود شاکی این افراد است، چون بر اساس ضوابط تعریف شده ما ناظر بر فعالیت‌های مجاز هستیم.

وی افزود: فعالیت‌های غیر مجاز را اعلام شکایت می‌کنیم و دستگاه‌های متولی امر، بنا بر رسالت اداری شان باید برخورد کنند. کماکان هر جایی که اسم مرغ و گوشت می‌آید حتی اگر موردش مربوط به دامپزشکی نباشد همه از دامپزشکی انتظار بررسی دارند و افکار عمومی دامپزشکی را متولی آن می‌دانند!

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی تصریح کرد: ما به عنوان دستگاه هشدار دهنده و شاکی در این خصوص هستیم گرچه به هشدار اکتفا نکردیم و چندین خودرو را در هفته‌های گذشته با کمک نیروی انتظامی توقیف، ضبط و امحا کردیم.

ظفری پور با بیان اینکه تخلفات موجود در سطح شهر را رد نمی‌کنیم، ابراز داشت: شماره مستقیم ١۵١٢ برای اعلام شکایات است و با اعلام آدرس و موقعیت ما سریعا وارد عمل میشویم، همچنین سامانه ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ به منظور ارسال پیامک است، مردم موقعیت دقیق و نحوه کار متخلفان را به ما گزارش دهند بلافاصله پیگیری و رسیدگی می‌کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار