گزارش؛
پیگیری های تابناک کهگیلویه و بویراحمد حاکی از آن است، علت تاخیر در نصب و راه اندازی این وسایل، ضعف ولتاژ برق است که این اداره ماه هاست نتوانست یک ترانس برق در مجموعه ورزشی شهید دستغیب لنده نصب کند.
کد خبر: ۸۴۴۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴ 02 May 2020

تاکید استاندار بر تسریع روند توسعه لنده و سهل انگاری برخی مسئولانشهرستان لنده با ۲۲ هزار نفر جمعیت تنها دارای یک سالن ورزشی نیمه استاندارد است كه متاسفانه این سالن ورزشی از حداقل امکانات محروم است. فضای که هوای داغ تابستان در آن جوانان این شهر را عذاب میدهد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ در حالیكه پرداختن به فعالیت های ورزشی در هوای آزاد و داغ تابستان در منطقه گرمسیری لنده تنها به ساعات خاصی از شبانه روز محدود میشود، بسیاری از ورزشكاران و علاقه مندان به فعالیت های ورزشی به سالن های ورزشی امید بسته اند.

فضاهای ورزشی که علاوه بر ناكافی بودن برای جمعیت این شهرستان از امكانات مناسب برودتی محروم بوده به طوریكه ورزشكاران برای پرداختن به فعالیت ورزشی باید گرمای طاقت فرسای سالن فاقد وسایل سرمایشی را نیز تحمل كنند. 

بنابراین گزارش در پی گلایه های ورزشکاران و مطالبه گری چندین باره از سوی رسانه ها، خوشبختانه فریاد رسی به نام بنیاد مستضعفان صدای جوانان لنده را شنید و توسط این نهاد وسایل سرمایشی مورد نیاز مجموعه ورزشی لنده تامین شد.

بنابر اطلاعات داده شده بر اساس نیاز اداره ورزش و جوانان این شهرستان، وسایل سرمایشی ماه هاست تحویل داده شد ولی همچنان این وسایل در انبارهای این اداره خاک میخورند.

پیگیری های تابناک کهگیلویه و بویراحمد حاکی از آن است، علت تاخیر در نصب و راه اندازی این وسایل، ضعف ولتاژ برق است که این اداره ماه هاست نتوانست یک ترانس برق در مجموعه ورزشی شهید دستغیب لنده نصب کند.

بی شک بهره بردن از ظرفیت عظیم بنیاد مستضعفان زمانی محقق میشود که مدیران دستگاه های مختلف اجرایی در شهرستان پای کار و مدیران کل استانی نیز از زیر مجموعه های خود در این منطقه محروم حمایت کنند.

موضوعی که در کار کوچکی مانند مورد ذکر شده نشان از آن دارد این نگاه ویژه در حوزه ورزش متاسفانه کم رنگ است و در حالی که استاندار کهگیلویه و بویراحمد، تاکید بر تسریع روند توسعه دارد و دستور به همکاری صفر تا صد را در این باره صادر کرد، متاسفانه شاهدیم یک اداره در تامین برق و نصب یک ترانس برق گیر کرده است.

حال باید منتظر ماند و دید آیا مجموعه ورزش و جوانان میتوانند گرمای طاقت فرسای تابستان ۹۹ را از سالن ورزشی این شهر بگیرند یا همچنان از سوی این عزیزان، کار امروز به فردا سپرده خواهد شد.

تصویر استفاده شده در خبر تزئینی است و مربوط به گذشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار