همتی گفت: در رودخانه روستای «خلیلی هماشهر» سپیدان ۲ کودک در حال بازی مغلوب جریان آب شدند که مادر کودکان پس از نجات آنها جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۸۴۴۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 02 May 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: به نقل از روابط عمومی اورژانس فارس، «حسن همتی» گفت: طی تماسی که با سامانه ۱۱۵ گرفته شد، گزارش غرق شدگی در رودخانه روستای «خلیلی هماشهر» سپیدان داده شد که بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

 

سخنگوی سازمان اورژانس فارس در تشریح این حادثه گفت: خانواده‌ای جهت تفریح کنار رودخانه می روند و به کودکان خود اجازه می دهند که در رودخانه بازی کنند که به ناگهان ۲ کودک مغلوب جریان آب می شوند.

 

وی در ادامه افزود: مادر کودکان با دیدن این صحنه به درون رودخانه رفته و پس از نجات آنها خود تسلیم رودخانه می شود و جان خود را از دست داد.

 

همتی تاکید کرد: تیم های امدادی اورژانس سه کودک را جهت بررسی وضعیت سلامت به بیمارستان «امام حسین (ع)» سپیدان منتقل می کنند.

 

سخنگوی سازمان اورژانس فارس گفت: با توجه به بارندگی های اخیر به خانواده‌ها توصیه می شود جهت تفریح از حاشیه رودخانه ها و دریاچه ها استفاده نکنند و مراقب کودکان خود باشند تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار این چنینی نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار