رئیس پلیس راهور استان فارس از فعالیت مراکز تعویض پلاک خودرو فارس خبر داد و گفت: این مراکز بر اساس پلاک‌های زوج و فرد خودرو به شهروندان خدمات ارائه می‌شود.
کد خبر: ۸۴۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴ 28 April 2020

تابناک فارس  به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظام فارس سرهنگ مصطفی عباسی اظهار داشت: مراکز تعویض پلاک استان فارس ازششم اردیبهشت ۹۹ بازگشایی‌شده و با توجه به پلاک زوج و فرد خودرو به شهروندان خدمات ارائه خواهند کرد.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در این مراکز خدمات در روزهای زوج (شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) به خودروهایی که رقم آخر (یکان) عدد سه‌رقمی پلاک آن‌ها زوج و روزهای فرد (یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه) نیز به خودروهایی که رقم آخر (یکان) عدد سه‌رقمی پلاک آن‌ها فرد باشد ارائه خواهد شد.

عباسی اضافه کرد: ۲۲ مرکز تعویض پلاک در فارس و در شیراز ۲ مرکز که یکی در بولوار امیرکبیر و مرکز شماره ۲ واقع در بولوار ولایت این شهر فعالیت می‌کنند.

وی گفت: مراجعین امروز مراکز تعویض پلاک این استان زیاد بود که برای جلوگیری از ازدحام بیش‌ازحد به دلیل تعطیلی چندهفته‌ای این مراکز تمهیداتی ازجمله کنترل و اعمال فاصله‌گذاری اندیشیده شده است.

رئیس پلیس راهور استان فارس ابراز داشت: ساعت کاری مراکز تعویض پلاک سراسر استان فارس از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۷ صبح آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۴ هرروز ادامه دارد که البته ساعت پایان کار این مراکز در روزهای پنجشنبه ساعت ۱۲ ظهر خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار