رحمانی از آغاز فروش گوشت تنظیم بازار وبژه ماه مبارک رمضان، در سطح استان فارس خبر داد.
کد خبر: ۸۴۰۳۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱ 19 April 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«رهام رحمانی» از آغاز فروش گوشت تنظیم بازار وبژه ماه مبارک رمضان، در سطح استان فارس خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار کشور، میزان 909 تن گوشت قرمز و یک هزار و 515 تن گوشت مرغ منجمد، سهمیه به استان تخصیص داده شده است.

 

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان فارس اظهار داشت: ذخایر مواد پروتئینی در استان مطلوب است و از این بابت در تامین گوشت مرغ و گوشت قرمز منجمد مشکل خاصی وجود ندارد.

 

وی گفت: با تدابیر اتخاذ شده هیچ کمبود و افزایش قیمتی در ماه مبارک رمضان نداریم و هر چقدر بازار نیاز به گوشت قرمز و مرغ منجمد داشته باشد، از طریق شرکت پشتیبانی امور دام استان تامین می شود.

 

رحمانی در ادامه افزود: قیمت فروش شرکت پشتیبانی امور دام به شرکت های مباشر و فروشگاه های توزیع کننده برای گوشت قرمز و مرغ منجمد به ترتیب 38 هزار و 11 هزار و 600 تومان و حداکثر قیمت فروش برای خانوارهای مصرف کننده به ترتیب 42 هزار و 12 هزار تومان به ازای هر کیلوگرم است و بر اساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار استان، این اقلام در فروشگاه های زنجیره ای، غرفه های سازمان میادین و تره بار، تعاونی های مصرف و توزیعی و شبکه های توزیع منتخب صنفی توزیع می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار