مدیر عامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه، از توزیع بسته‌های بهداشتی بین ۷ هزار و ۷۲۹ بیمار خاص استان خبر داد.
کد خبر: ۸۳۹۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵ 16 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، فرزین معتمدی در رابطه با رزمایش «مواسات و همدلی» در استان، اظهار داشت: این پویش از چند روز گذشته به منظور تهیه بسته‌های معیشتی 200 هزار تومانی راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: این کمک‌ها برای آسیب‌دیدگان از کرونا است که شغل آن‌ها متاثر از این ویروس منحوس قرار گرفته و درآمدی ندارند و زیرپوشش هیچ نهاد حمایتی نیز نیستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه از مردم خواست، کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت بانک ملت 6104337428508020 و یا کد دستوری #83‌*112* واریز کنند.

وی در خصوص اقدامات انجام شده از سوی جمعیت هلال احمر در طول شیوع کرونا در استان، گفت: 3 هزار و 49 نفر نیروی عملیاتی به صورت نفر در روز از دهم اسفندماه در 35 پایگاه ورودی شهر مستقر شدند.

معتمدی بابیان اینکه نیروهای امدادی بالغ بر 800 هزار مسافر را ارزیابی و تب‌سنجی کرده است، گفت: 294 نفر از این تعداد تب‌دار بودن که توسط عوامل ارتش به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

وی به توزیع بیش از 430 هزار ماسک به صورت رایگان بین ادارات، بانک‌ها، موسسات مالی و اعتباری، نهادهای نظامی و انتظامی از سوی جمعیت هلال احمر استان اشاره و بیان کرد: پکیج‌های بهداشتی شامل ژل بهداشتی، دستکش و ماسک به صورت مراجع به درب منزل در مناطق کم‌برخوردار توزیع شد.

این مسؤول تصریح کرد: لیستی از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص بیماران خاص، بیماران متابولیکی، هموفیلی، دیالیزی و افراد مبتلا به سرطان در راستای توزیع پک‌های بهداشتی طی روزهای آینده، گرفته‌ایم.

وی به شناسایی 7 هزار و 729 نفر بدین منظور اشاره و بیان کرد: آموزش در شبکه‌های اجتماعی به صورت آن‌لاین و توزیع بیش از 89 هزار و 500 بروشر در پایگاه‌های شهری بین مردم از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر استان در مقابله به کرونا ویروس بوده است.

معتمدی در پایان اشاره‌ای نیز به طرح فاصله‌گذاری هوشمند داشت و گفت: استان کرمانشاه از ابتدا در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی خیلی خوب عمل کرد، ولی به نظر می‌رسد که با پایان تعطیلات نوروزی این رعایت‌ها کمتر شده، هنوز این ویروس در بین مردم است و باید به خوبی موازین بهداشتی را رعایت کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار