فرماندار شهرستان شیراز گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی تا پایان فروردین امسال در شیراز ادامه دارد.
کد خبر: ۸۳۷۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹ 10 April 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: محمدرضا امیری در جلسه مشترک شورای تامین و ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا شهرستان شیراز، گفت: تمام واحدهای صنفی غیرضروری کماکان تعطیل خواهند بود؛ اکثر واحدهای صنفی این شهرستان تاکنون به خوبی دستورالعمل تعطیلی را رعایت کرده اند و به همین دلیل اغلب صنوف در وضعیت تعطیلی قرار دارند.

فرماندار شیراز درباره وضعیت شلوغ ترین مکان عرضه ماهی و تره بار شیراز، گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده فروشگاه‌های دروازه کازرون نیز تمام مصوبات و موارد بهداشتی را رعایت و برابر دستورات ابلاغی اقدام می‌کنند.

امیری بیان کرد: اینکه گفته می‌شود خیابان‌های شیراز شلوغ است به لحاظ ترافیکی و حجم خودرو نسبت به روزهای گذشته درست است که لازم است شهروندان کماکان پویش “در خانه بمانیم” را رعایت کنند.

او گفت: بر اساس دستورالعمل قطع زنجیره کرونا، نیروی انتظامی با همکاری راهداری کماکان نسبت به کنترل محورها و جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به شیراز اقدام می‎کنند و نمایندگان فرماندار نیز در این محورها مستقر هستند.

امیری اظهار داشت: همه مقررات برای تمام نقاط شهرستان شیراز از جمله صدرا، داریون، خانه زنیان و روستاها نیز الزامی است.

فرماندار شیراز ضمن توصیه شهروندان به حضور در منازل، گفت: شهروندان باید تنها برای انجام امور ضروری از خانه خارج شده و مایحتاج خود را با روش های غیر حضوری و برخط تامین کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار