متاسفانه در چند روز اخیر مردم با این فکر که شاهد بهبود جمعی از بیماران بوده‌ایم، قرنطینه خانگی را شکسته و شاهد شلوغی خیابان‌ها و رفت و آمدهای گسترده شان در سطح شهر بودیم که نتیجه آن ابتلای ۱۴ نفر در ۴ روز گذشته بودیم و تعداد بیماران به ۳۲ نفر افزایش یافت.
کد خبر: ۸۳۷۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴ 09 April 2020

تابناک فارس  به نقل از روابط عمومی فرمانداری کازرون، دکتر برامکی رئیس شبکه بهداشت و درمان کازرون گفت: متاسفانه امروز نتیجه آزمایش کرونای ۹نفر از همشهریان مان مثبت شد.
وی گفت: متاسفانه در چند روز اخیر مردم با این فکر که شاهد بهبود جمعی از بیماران بوده‌ایم، قرنطینه خانگی را شکسته و شاهد شلوغی خیابان‌ها و رفت و آمدهای گسترده شان در سطح شهر بودیم که نتیجه آن ابتلای ۱۴ نفر در ۴ روز گذشته بودیم و تعداد بیماران به ۳۲ نفر افزایش یافت.
دکتر برامکی ادامه داد: آنچه برای تیم بهداشت و درمانی شهرستان مهم است سلامتی مردم عزیز و دور نگهداشتن آنان از این بیماری است که تنها راه آن #ماندن در خانه ، ک م کردن مراودات بین فردی، دوری از اجتماعات، رعایت اصول بهداشت فردی و کاهش حداکثری خروج از منازل است.
ایشان ادامه داد: برای حفظ جان خود، خانواده و دوستانتان باید در خانه بمانید تا بتوان بر این شرایط غلبه کرد. در غیر این صورت مطمئناً شاهد شیوع این ویروس و افزایش تعداد تلفات و فوت شدگان خواهیم بود.

برچسب ها: کرونا ، کازرون ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار