مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از کشف یک هزار و ۲۰۰ تن سیب زمینی احتکاری از یک سردخانه به ارزش ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۸۳۷۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱ 09 April 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:علی مبشری از تشدید نظارت بر بازار میوه در پی نواسات اخیر قیمت میوه خبر داد.

او افزود: بالا رفتن بی رویه قیمت برخی از انواع میوه در روز‌های اخیر با توجه به اینکه کمبودی در تولید و توزیع این محصولات نیست حاکی از ورود دلالان و سودجویان به این حوزه است.

مبشری ادامه داد: در این راستا و بر اساس اطلاعات و اخباری مبنی بر احتکار مقادیر زیادی سیب زمینی در یک سردخانه واقع در شهر شیراز، گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان با همکاری بازرسان سازمان صمت وارد عمل شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس افزود: طی بازرسی از این سردخانه بیش از ۱۲۰۰ تن سیب زمینی به ارزش سه میلیارد و ششصد میلیون ریال کشف شد که بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که این میزان سیب زمینی به قصد گرانفروشی و سواستفاده از وضعیت فعلی بازار احتکار شده است.

مبشری از تشکیل پرونده در این رابطه و ارسال به شعبه ویژه احتکار استان خبر داد اضافه کرد: دستور توزیع سیب زمینی‌های مکشوفه با نرخ مصوب و با نظارت سازمان صمت صادر شده و برای متهمان پرونده نیز قرار وثیقه صادر و شعبه رسیدگی کننده نیز در حال بررسی پیرامون موضوع است که با توجه به حساسیت موضوع رای پرونده به زودی صادر و در این رابطه اطلاع رسانی خواهد شد.

 

برچسب ها: کشف ، سیب زمینی ، احتکار ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار