زاهدی گفت: در حال حاضر مصرف آب در شهرستان شیراز حدود ۴۴۰ هزار متر مکعب است که نشان از رشد ۲۶ درصدی مصرف آب در روزهای اخیر به دلیل شیوع کروناست.
کد خبر: ۸۳۶۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶ 06 April 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: «بهرام زاهدی» از افزایش مصرف آب در شهرستان شیراز خبر داد و عنوان کرد: در پی شیوع کرونا و نیاز به شستشوی دست ها و وسایل، مصرف آب در شهرستان شیراز افزایش چشمگیری داشته است.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهرستان شیراز افزود: در حال حاضر مصرف آب در شهرستان شیراز حدود 440 هزار متر مکعب است که نشان از رشد 26 درصدی مصرف آب در روزهای اخیر و در پی کروناست.

وی اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب شهرستان شیراز تمام سعی خود را دارد تا در ایامی که به دلیل شیوع کرونا، وجود آب بیش از پیش اهمیت دارد از قطع شدن آب جلوگیری کند.

زاهدی تاکید کرد: لازم است تا شهروندان با در نظر گرفتن این موضوع مهم، رعایت نکات لازم برای کاهش مصرف آب را در نظر بگیرند تا خود و سایرین در این ایام دچار کم آبی نشوند.

وی با اشاره به یک شیوه موثر برای کاهش روزانه مصرف آب، گفت: بسته بودن شیر آب در زمان 20 ثانیه شستشوی دست ها می تواند از هدر رفتن حداقل 6 لیتر آب ظرف همین چند ثانیه جلوگیری کند و از شهروندان تقاضا داریم که در انجام این کار کوشا باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار