موسوی خرم یادآور شد: شبکه‌هایی مانند بی‌بی‌سی و ایران اینترنشنال و… در یک روز ۱۱۰ خبر در رابطه با بیماری کرونا مخابره کردند که ۷۱ مورد آن در باره ایران بوده است که خود یك بمباران روانی بوده و نشان از آن دارد که جبهه استکباری بخ‌دنبال فشار بر ملت و نظام اسلامی است.
کد خبر: ۸۳۶۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۹ 05 April 2020

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان:حجت‌الاسلام سیدمختار موسوی خرم، امام جمعه لارستان در گفت‌وگو با ایكنا، با اشاره به شرایط شیوع كرونا گفت: این بیماری مشکلات زیادی را برای جهانیان ایجاد کرد ولی از جهت دیگر ویروس کرونا یک لطف خفیه الهی بود، زیرا جهانی را که به‌سرعت به سوی مادی‌گرایی محض و سبک زندگی مادی پیش‌ می‌رفت، با صحنه‌های زیبای انسانی و اخلاقی و مجاهدانه مواجه کرد و همگان را به تفکر و تأمل واداشت و ضعف و ناتوانی تفکر مادی‌گرای لیبرال سرمایه‌داری را در تأمین نیازهای روحی، معنوی و مدیریت شرایط به‌وجود آمده و لزوم توجه به معنویت و اخلاق و ارزش‌های انسانی و ضعف‌ها و آسیب‌های سبک بی رحم زندگی مادی‌گرای غربی را به تمام دنیا نشان داد.

وی با بیان اینكه شاید دنیا بعد این مرحله به جهان قبل و بعد از کرونا تقسیم شود، گفت: کرونا شرایط خوبی را به‌وجود آورده تا ضرورت و برکات سبک زندگی اسلامی و توجه به ارزش‌های معنوی تبیین و در اختیار جهانیان قرار گیرد.

امام جمعه لارستان این نكته را یادآور شد: دشمنان بدانند جمهوری اسلامی یک نظام بر اساس مبانی شناخته‌شده حاکمیتی دنیا که بر اساس لیبرال سرمایه‌داری بنا شده نیست بلکه یک نظام الهی است که تاکنون توانسته فشارها را با تکیه بر پشتوانه قوی اعتقادی و ایدئولوژیکی پشت سر بگذارد و این مرحله را نیز با هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حمایت‌های مردم پشت سر خواهند گذاشت و ظرفیت‌های بالای نظام اسلامی را به همگان نشان خواهد داد.

موسوی خرم همچنین گفت: امروز در كشورمان به دلیل شیوع كرونا، شرایط ویژه‌ای به وجود دارد، ویروسی که احتمال بیولوژیکی بودن و مدیریت آن از سوی استکبار جهانی وجود دارد.

وی افزود: با توجه به فعالیت‌های رسانه‌های بیگانگان در این شرایط مسلم است که دشمن به دنبال جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی و تحقق اهدافی است که با جنگ نظامی، سیاسی و اقتصادی نتوانسته به‌دست بیاورد.

بمباران روانی رسانه‌های غربی علیه ایران

موسوی خرم یادآور شد: شبکه‌هایی مانند بی‌بی‌سی و ایران اینترنشنال و… در یک روز ۱۱۰ خبر در رابطه با بیماری کرونا مخابره کردند که ۷۱ مورد آن در باره ایران بوده است که خود یك بمباران روانی بوده و نشان از آن دارد که جبهه استکباری بخ‌دنبال فشار بر ملت و نظام اسلامی است.

امام جمعه لارستان تأكید كرد: دشمن به‌دنبال آن است که مراکز مؤثر کشور كه در شکل‌گیری و استمرار انقلاب و شکل‌دهی بنیان‌های اعتقادی و فکری و معنوی نظام مؤثر هستند، مانند حوزه علمیه قم را مورد هدف کینه‌توزی خود قرار دهد و برخی هم در داخل دانسته و یا ندانسته به دشمن کمک می‌کنند.

كمك ۱۰ میلیاردی خیران لارستان برای حوزه سلامت

رئیس مجمع خیرین لارستان در ادامه به كمك خیران و نیك‌اندیشان این شهرستان در ایام شیوع كرونا پرداخت و گفت: تاکنون مبلغ ده میلیارد و چهارصد و چهل میلیون ریال جهت خرید دستگاه آزمایشگاه، تجهیز بیمارستان، تهیه مواد اولیه و بسته‌های بهداشتی و… از سوی خیرین و وجوه شرعیه جهت مقابله با بیماری در اختیار بیمارستان‌ها و گروه‌های مردمی و جهادی قرار داده شده است.

وی گفت: همچنین در شش ماه نخست سال ٩٨ مبلغ دویست میلیارد ریال از سوی خیرین نیکوکار جهت ایجاد زیر ساخت های بهداشتی و درمانی شهرستان هزینه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار