مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۴ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان به ثبت رسیده است و مجموع موارد شناسایی شده مثبت ابتلا به این ویروس به ٧٦٢ مورد رسیده است.
کد خبر: ۸۳۵۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۹ 01 April 2020

حسین کاملی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کرونا در خوزستان اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۴ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان به ثبت رسیده است و مجموع موارد شناسایی شده مثبت ابتلا به این ویروس به ٧٦٢ مورد رسیده است.

وی افزود: ‌این آمار به تفکیک شهرستان‌ها شامل اهواز ۱۶ نفر، آبادان٨ نفر، باوی ٧ نفر، کارون٢ نفر، خرمشهر ٢ نفر، ماهشهر ۵ نفر، دزفول١ نفر، شادگان١ نفر، امیدیه ١ نفر و مسجدسلیمان ١ نفر می‌باشد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به ٢ مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته عنوان کرد: متاسفانه تاکنون ٨٧ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست داده‌اند که به تفکیک یک نفر در ماهشهر و یک نفر در باوی می‌باشد.

وی افزود: با تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان تاکنون ۴۸۴ نفر از بیماران بهبود یافته‌اند و هم اکنون تعداد افراد بستری مثبت و مشکوک به کرونا در بیمارستان رازب ١٠١ نفر می‌باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار