مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری کرمانشاه، گفت: برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا روز ۱۳ فروردین تمام ناوگان حمل و نقل مسافربری ازجمله اتوبوس، تاکسی‌های برون شهری و مینی بوس‌ها تعطیل است و تنها هفت درصد اتوبوس ها ساعت 20 شب به مقصد تهران اجازه فعالیت دارند.
کد خبر: ۸۳۵۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ 01 April 2020
به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،فشار عبدی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و لزوم پیشگیری از آن گفت: بر همین اساس پایانه های مسافربری شهرداری کرمانشاه پذیرش هرگونه مسافر از خارج استان را لغو کرده و در حال حاضر تمام سرویس های مسافری به دیگر نقاط کشور نیز تا ۲۰ فروردین تعطیل است.

این مسئول افزود: برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا روز ۱۳ فروردین نیز تمام ناوگان حمل و نقل مسافربری ازجمله اتوبوس، تاکسی‌های برون شهری و مینی بوس‌ها تعطیل می‌باشد و تنها هفت درصد اتوبوس ها ساعت 20 شب به مقصد تهران اجازه فعالیت دارند.

وی ادامه داد: براساس تصمیم گیری ستاد ملی مبارزه با کرونا همچنین تا ۲۰ فروردین هیچگونه پذیرش یا خروج مسافر (به غیر از تهران)، از ناوگان حمل و نقل مسافربری پایانه شهیدکاویانی کرمانشاه نداریم.

عبدی ادامه داد: با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل و انجمن شرکت های مسافربری استان در حال حاضر روزانه سه مرتبه محوطه پایانه های مسافربری ضد عفونی می‌شود.

وی افزود: همچنین در راستای مبارزه با این بیماری، ضدعفونی وسایط حمل و نقل عمومی در پایان و قبل از هر سفر کرمانشاه-تهران و بلعکس انجام می‌گیرد و زباله‌های طول سفر نیز طی مراحل کاملا بهداشتی جمع‌آوری و بعد از گندزدایی جهت تحویل به سازمان پسماند آماده می‌شود.

وی افزود: بلافاصله بعد از اعلام شیوع ویروس کرونا، با همکاری سازمان هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی ایستگاه سلامت جهت پایش و تست‌های اولیه تب سنجی در ترمینال‌ها نیز راه اندازی شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار