هدی شفیعیان با تاکید بر اینکه به جد از هرگونه اجتماع جلوگیری و با هرگونه تردد غیر ضرور در روز طبیعت برخورد خواهد شد، خطاب به مردم گفت: منتقل کننده کرونا در سیزده بدر نباشید، راهی جز فاصله گزاری اجتماعی نداریم.
کد خبر: ۸۳۵۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ 31 March 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:مهدی شفیعیان با تاکید بر اینکه به جد از هرگونه اجتماع جلوگیری و با هرگونه تردد غیر ضرور در روز طبیعت برخورد خواهد شد، خطاب به مردم گفت: منتقل کننده کرونا در سیزده بدر نباشید، راهی جز فاصله گزاری اجتماعی نداریم.

او ادامه داد: کرونا زودتر از ما به سیزده بدر رفته و بهترین جای طبیعت را گرفته، پس در خانه بمانیم تا ایثارگران عرصه بهداشت و تلاشگران سلامت بتوانند به خانه خود برگردند و آنگاه با شکست کرونا همه در کنار همدیگر جشن سلامتی بگیریم.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با بیان اینکه همه اماکن مذهبی وگردشگری، دهستانهای راهگان اعم از دهکده توریستی بابا سهراب درفتح آباد، غار وتنگ تادوان، امام‌زاده حسین (ع) مورچگی، امام‌زاده حسین (ع)خافتر ومراتع کوه گرم (تنگ تخه) و دیگر نقاط گردشگری منطقه برای ۱۲ و ۱۳ فروردین تعطیل وراههای آن مسدود است، عنوان کرد: با توجه به مصوبه کمیته امنیتی بخش راهگان یکسری موارد برای حفظ سلامتی و جان مردم منطقه برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا اتخاذ خواهد شد.

شفیعیان خاطرنشان کرد: همه مسیرهای ورودی به دهستانهای راهگان محدوده حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع) در روزهای ۱۲و۱۳‌فروردین توسط نیروی مقاومت بسیج و نیروی انتظامی کنترل ومسدود می‌شود.همچنین از ورود خودروهای غیر بومی وبومی غیرساکن و خروج خودروهای بومی بویژه که خانواده همراه داشته باشند بطور کامل جلوگیری خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار