معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: فعالیت صنوف ضروری که تامین کننده مایحتاج مردم هستند طی روزهای ١٢ و ١٣ فروردین ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۳۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹ 31 March 2020

تابناک فارس به نقل از مهر:عبدالرضا قاسم پور بیان کرد: واحدهای صنفی با توجه به تمهیداتی که برای مقابله با ویروس کرونا در نظر گرفته شده بود همراهی قابل توجه‌ای داشتند و نقش ویژه ای در راستای کنترل ویروس کرونا داشتند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس اضافه کرد: صنوفی که در این طرح تمهیدات لازم در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکنند و به فعالیت صنفی خود ادامه دهند پلمپ می‌شوند.

معاون استاندار فارس در خصوص روز طبیعت و مراسم سیزده به‌در نیز تصریح کرد: با توجه به اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی در حال اجرا است تنها امکان ورود خودروهایی که دارای پلاک شهر شیراز هستند ممکن خواهد بود.

او اضافه کرد: در این طرح اگر خودرویی اقدام به سفر غیر ضروری کند با اعمال قانون از طریق پلیس راهور مواجه خواهد شد و متخلفین در این طرح با جریمه ۵٠٠ هزار تومانی در کنار توقف یک ماهه خودرو مواجه می‌شوند.

قاسم پور همچنین تاکید کرد: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی موجب شده تا در راستای مقابله با ویروس کرونا تمامی مراکز تفریحی، گردشگری و شهری تعطیل شود و این در حالی است که طرح فاصله گذاری اجتماعی به قوت در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین اجرا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار