کد خبر: ۸۳۵۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵ 31 March 2020

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای سیستان و بلوچستان گفت: ۲ هزار و ۹۴۹ مترمربع از مسیرهای ارتباطی این استان از ۲۵ اسفند تا کنون لکه‌گیری شده است.

 ایوب کرد برخورداری از آسفالت مناسب در مسیرهای ارتباطی را از مطالبات به حق کاربران جاده‌ای دانست و اظهار داشت: این اداره‌کل از تمام توان خود برای اجرای هر چه بهتر امور حوزه راهداری استفاده می‌کند تا شهروندان در آسایش کامل از امکانات و زیر ساخت‌های مناسب بهره‌مند باشند.
وی با بیان اینکه راهداران با روحیه جهادی به طور شبانه روز در تمامی ایام سال در جاده‌های سیستان و بلوچستان در تلاشند، گفت: ترمیم افزون‌بر ۳۸۷ متر مربع علائم عمودی، افقی و تجهیزات ایمنی راه‌ها، بازگشایی و پاکسازی ۳۴ محور از بقایای سوانح رانندگی جاده‌ای و ترمیم ۴۸۲ متر گاردریل از دیگر اقدامات راهداران در این مدت بوده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: همچنین نیروهای این اداره‌کل در این مدت اقدام به شستشو و پاکسازی چهار هزار و ۲۲۸ مورد از علائم و حفاظ‌های جاده‌ای، جمع‌آوری و پاکسازی ۳۲۵ لاشه حیوانات از سطح محورها و ۶۵ مورد آبرسانی به نمازخانه‌های بین راهی کرده‌اند.
وی با تاکید بر پرهیز مردم از انجام سفرهای غیرضروری گفت: ضمن اینکه به مردم تاکید می‌کنیم در شرایط کنونی که کشور با بحران کرونا مواجه است از سفر خودداری و در خانه بمانند با توجه به شرایط جوی استان و لغزندگی محورها و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها نیز توصیه می‌شود در محورهای مواصلاتی به هیچ وجه تردد نکنند.
کردی با اشاره به حمل کالاهای اساسی از بندر چابهار گفت: عنایت به موقعیت جغرافیایی ویژه و وجود زیرساخت‌های مناسب در بندر چابهار، عملیات تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی از جمله گندم در این بندر با قوت در جریان است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار