فرماندار اقلید با تأکید بر اجرای بدون تعارف طرح فاصله‎گذاری اجتماعی و با بیان اینکه ارزش سلامت اعضای خانواده بیش از بیرون رفتن در روز طبیعت و دورهمی است، از مردم خواست روزهای 12 و 13 فروردین در خانه بمانند.
کد خبر: ۸۳۵۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸ 30 March 2020

تابناک فارس به نقل فارس:خلیل بزرگی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا که با حضور فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، پلیس راهور و شهردار اقلید برگزار شد بر لزوم و اهمیت اقدامات پیشگیرانه و رعایت مسائل مرتبط برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تأکید کرد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ستاد مدیریت مقابله با کرونا در اموری نظیر محلول‎پاشی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی، برپایی ایست‌های سلامت، کنترل مبادی ورودی شهرستان، راه‎‌اندازی نقاهتگاه، شیفت‎بندی ادارات، کنترل، تعطیلی و محدودیت کار اصناف بیان کرد: قطع زنجیره انتقال بیماری امری لازم و ضروری است و مردم نقش مؤثری در این کار دارند.

فرماندار اقلید با تشکر از همراهی مردم به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اشاره کرد و با تأکید بر اجرای جدی این طرح، از مردم خواست که همکاری لازم در این زمینه را داشته باشند.

بزرگی ادامه داد: در اجرای طرح فاصله‎گذاری اجتماعی، مبادی ورودی شهرستان با جدیت و حساسیت بیشتری کنترل می‎شود و هیچ یک از شهروندان اجازه خروج از شهر را ندارند.

وی متذکر شد: اگر تک تک افراد جامعه احساس مسؤولیت نکنند و برای قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا دغدغه نداشته باشند، اقدامات انجام شده بی‌فایده بوده و جان و سلامت عموم افراد جامعه بیش از پیش به خطر می‌افتد.

فرماندار اقلید با بیان اینکه شهرداری‌ها مکلف به تعطیلی تمام تفرجگاه‎ها، پارک‎ها و بوستان‌ها هستند، از مردم درخواست کرد روزهای 12 و 13 فروردین را همچنان در خانه بمانند و خارج نشوند.

وی تصریح کرد: ارزش و اهمیت جان و سلامت اعضای خانواده و بستگان بسیار بیشتر از رفتن به تفرجگاه‌ها در روز طبیعت و دورهمی که به ناراحتی و بیماری ختم شود، است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار