مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشدید نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی عرضه کننده مایحتاج مردم در این ایام خبر داد و گفت: اجازه تخلف و تعطیلی را به این واحدها نمی‌دهیم.
کد خبر: ۸۳۴۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 30 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،قهرمان شاهی ، با اشاره به محدودیتی که برای فعالیت برخی واحدهای صنفی به جهت پیشگیری از بیماری کرونا در نظر گرفته شده، اظهار کرد: این محدودیت به هیچ عنوان شامل واحدهای صنفی عرضه کننده مایحتاج مردم مانند قصابی‌ها، خبازی‌ها، سوپرمارکت‌ها و میوه فروشی‌ها نمی‌شود.

وی ادامه داد: این واحدها در این ایام حق تعطیل کردن و عدم عرضه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را ندارند و نظارت جدی در این زمینه صورت می‌گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی از تشدید نظارت بر فعالیت این واحدها نیز خبر داد و عنوان کرد: اجازه نمی‌دهیم برخی با سوءاستفاده از شرایط پیش آمده به گرانفروشی، عدم عرضه کالا و... بپردازند و با هرگونه تخلف برخورد جدی خواهد شد.

به گفته این مسئول، هیچ مشکلی در زمینه توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در استان وجود ندارد و واحدهایی که در زمینه عرضه این کالاها تخلف کنند، جریمه می‌شوند.

شاهی داروخانه‌ها و پمپ بنزین‌ها را نیز از دیگر مراکز ارائه خدمات دانست که باید در این ایام فعال باشند و بر شیوه کار آنها نظارت می‌شود.

وی همچنین از محدودیت فعالیت واحدهای صنفی یاد کرد که مایحتاج اساسی مردم را عرضه نمی‌کنند و یادآور شد: کارگروه مشترکی به این منظور با همکاری دادستانی تشکیل شده که تعزیرات نیز عضو کارگروه است و ابتدا به واحدهایی که باز هستند تذکر می‌دهند و اگر به تذکرات توجه نشود، این واحدها پلمب خواهند شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار