محلول ضد عفونی و بهداشتی کننده دست با نام تجاری "آرا" به میزان کافی و مناسب در داروخانه های شهرستان فسا و فروشگاه های معتبر و سوپرمارکت‌ها عرضه می‌شود.
کد خبر: ۸۳۴۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳ 29 March 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان فسا اعلام کرد: با تلاش مدیریت نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی معاونت غذا و دارو و همکاری شبانه روزی مسوولان قضایی و اداره صمت شهرستان فسا در پی راه اندازی خط تولید محلول ضد عفونی و بهداشتی کننده دست با استفاده از ظرفیت شرکت الکل سازی با نام تجاری "آرا" ، این محصولات به میزان کافی و مناسب در تمامی داروخانه های شهرستان عرضه شده است و با برنامه ریزی انجام شده جهت رفاه حال همشهریان به زودی در برخی فروشگاه های معتبر و سوپر مارکت های بزرگ نیز توزیع خواهد شد.

محصول مذکور بر اساس فرمول پیشنهادی سازمان بهداشت جهانی(WHO) فرموله شده است و نظارت مستمر ، نمونه برداری و آزمون توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه صورت می پذیرد که خوشبختانه تاکنون مورد مشکوکی مشاهده نشده است.

شهروندان در صورت داشتن هرگونه سوال یا شکایت احتمالی در این زمینه با واحد مدیریت نظارت بر مواد بهداشتی معاونت غذا و دارو به شماره ۰۷۱۵۳۳۱۴۷۰۱ تماس بگیرید.

به کلیه شهروندان عزیز توصیه می شود که بهترین راه پیشگیری از ابتلا و شیوع کرونا ماندن در خانه و شستشوی مداوم دست با آب و صابون و رعایت فاصله مناسب با دیگران است و برای ضدعفونی کردن سطوح نیز شستشو با شوینده های خانگی یا بسته به نوع و جنس سطوح محلول رقیق شده هیپو کلریت سدیم (وایتکس) کاربرد دارد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار