ریو فردیناند
ریو فردیناند خواهان پایان زودهنگام فصل 2019-2020 لیگ برتر شد و از هواداران لیورپول خواست به سلامت عمومی بیشتر از کسب قهرمانی اهمیت بدهند.
کد خبر: ۸۳۴۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶ 29 March 2020

به گزارش تابناک سمنان: ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد و کارشناس فوتبال انگلیس خواهان این شد که در صورت تداوم بحران ناشی از ویروس کرونا، پایان زودهنگام فصل 2019-2020 لیگ برتر انگلیس بدون مشخص شدن قهرمان و تیمهای سقوط کرده اعلام شود. فردیناند از هواداران لیورپول خواست به این نکته توجه داشته باشند که سلامت عمومی مردم مهمتر از علاقه آنها به فتح جام قهرمانی این فصل است.

 

 

در انگلیس لیگ برتر فعلا تا تاریخ 10 اردیبهشت به تعلیق درآمده ولی هنوز مشخص نیست بعد از آن تاریخ چه تصمیمی برای ادامه آن گرفته خواهد شد. همه چیز به تصمیم دولت بعد از آن تاریخ و البته شرایط بحران ناشی از ویروس کرونا بستگی خواهد داشت.

 

شاگردان یورگن کلوپ در حال حاضر با اختلاف 25 امتیاز نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌شان صدرنشین لیگ برتر هستند و در حالی که تنها 9 بازی به پایان فصل باقی مانده خود را مستحق کسب عنوان قهرمانی می‌دانند. لیورپولی‌ها در صورت کسب شش امتیاز دیگر بعد از سی سال اولین قهرمانی‌شان در لیگ برتر را جشن خواهند گرفت و در صورتیکه با لغو کامل این فصل نتوانند به هدف‌شان برسند ضربه بزرگی متحمل خواهند شد.

 

 

ریو فردیناند در گفتگو با بی‌تی اسپورت در این باره گفت:"ما باید به این توجه داشته باشیم که فوتبال یک بازی است. با اینکه همه ما فوتبال را به شدت جدی می‌گیریم و البته حق هم داریم ولی واقعیت این است که آنچه که در جامعه می‌گذرد از فوتبال اهمیت بیشتری دارد. من معتقدم که اگر ظرف چند هفته آینده تغییر قابل توجهی در شرایط بوجود نیاید، این فصل لیگ برتر باید نیمه‌کاره رها شده و فصل بعدی از صفر آغاز شود".

 

فردیناند در ادامه صحبت‌هایش گفت:"البته خیلی‌ها مثل هواداران لیورپول خواهند گفت علت این حرفها این است که شما نمی‌خواهید لیورپول قهرمان لیگ شود. گوش کنید، اگر تیم من هم در چنین شرایطی بود به جای قهرمانی و نفع شخصی خودم به سلامت عمومی و نفع جامعه فکر می‌کردم".  

منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار