به دعوت کتابدار کتابخانه آیت الله خامنه ای انجام شد؛
به دعوت کتابدار کتابخانه عمومی آیت الله خامنه ای، نشست کتاب خوان مجازی با حضور دختران دانش آموز مدرسه «بشردوست» برگزار شد.
کد خبر: ۸۳۴۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۹ 29 March 2020

به گزارش تابناک قم، نشست کتاب خوان مجازی به همت ریحانه صادقی یکتا، کتابدار بخش کودک و نوجوان کتابخانه آیت الله خامنه ای و از طریق شبکه مجازی مدرسه بشردوست با حضور دانش آموزان برگزار شد.

در این نشست، کتاب های «تن تن و سنباد» نوشته محمدمیرکیانی توسط حسنا قاضی زاده؛ «من منم؟!» نوشته امیررضا آرمیون توسط آنیسا صفدری؛ «دختری که نبود» نوشته هادی خورشاهیان توسط فریما جعفری؛ «بازگشت پروفسور زالزالک» نوشته جمال الدین اکرمی توسط سحر خاکبازان؛ «لی لاک اسکالی» نوشته ایمی سزار توسط نیوشا مرادعلی؛ «مثل هیچکس» نوشته سپیده خلیلی توسط فاطمه میزانی؛ «استنلی و دردسرهای سال نو» نوشته جف براون توسط سما شعبانی؛ «قصه هایی برای کلاس پنجمی ها» نوشته جمعی از نویسندگان توسط فاطمه رجبیان معرفی شدند.

در پایان این نشست، ریحانه صادقی یکتا اظهار داشت: نشست های کتابخوان از سلسله نشست های مطالعه مفید است که در استان قم و سراسر کشور به عنوان، طرحی جامع، مورد استقبال عام و خاص و همه اقشار قرار گرفته است.

وی گفت: نشست کتاب خوان هرماه در کتابخانه ها و یکی از مدارس استان برقرار می شود. اما با ورود کرونا ویروس و در راستای پیشگیری از شیوع آن و حفظ بهداشت فردی و اجتماعی، مدارس و کتابخانه ها به لحاظ فیزیکی تعطیل شدند. اما کتابداران بنا به رسالت خود به عنوان مشاوران امین، برنامه های متنوع فرهنگی را در سه گروه سنی با راه اندازی فضای مجازی برگزار کردند و همچنان در این فضا با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، حضوری پررنگ دارند.

ریحانه صادقی یکتا، کتابدار بخش کودک و نوجوان کتابخانه آیت الله خامنه ای در ادامه بیان کرد: پس از رایزنی با مدیر و معلم مدرسه دخترانه «بشردوست» و ارائه طرح و دریافت مجوز ورود به کلاس مجازی مدرسه، نشست کتاب خوان با حضور دانش آموزان و در کنار معلمان و خانواده ها تشکیل شد که این تجربه برای من، بسیار شیرین و لدت بخش بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار