سیدسعید شاهرخی با اشاره به اینکه مردم فهیم همدان همکاری و همراهی خوبی در این ایام با ستاد استانی پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کروناویروس داشته‌اند و همه دستگاه‌های دولتی در حالت آماده‌باش هستند، گفت: اداراتی که مقرر شده با ظرفیت حداکثر یک‌سوم نیروی اداری به مردم خدمت‌رسانی کنند، فعال هستند.
کد خبر: ۸۳۴۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹ 28 March 2020
استاندار همدان بابیان اینکه باید با فرهنگ‌سازی شاهد کاهش تردد خودرو‌ها در سطح استان همدان بود، گفت: روشنایی پارک‌های استان همدان به حداقل ممکن برسد.

به گزارش مهر، شاهرخی با بیان اینکه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان همدان به بهترین نحو ممکن در حال اجراست، گفت: فرمانداران استان همدان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را دنبال و از آن به طور جدی و ویژه حمایت کنند.

وی با بیان اینکه صداوسیما به روش‌های مختلف فعالیت‌های گسترده‌ای برای تنویر افکار عمومی و جلب مشارکت مردمی در راستای مقابله با کرونا انجام داده که بسیار مؤثر است، گفت: در ایام پیش رو از تشکیل مراسم و جشن‌هایی که منجر به اجتماع می‌شوند، به‌طور جد جلوگیری شود.

اتحادیه‌ها با همکاری اماکن و نیروی انتظامی بر اصناف نظارت بیشتری داشته باشند
استاندار همدان با بیان اینکه تعطیلی اصناف باید همچنان ادامه داشته باشد و اتحادیه‌ها با همکاری اماکن و نیروی انتظامی بر اصناف نظارت بیشتری داشته باشند، گفت: پارک‌ها و اماکن عمومی سطح استان همدان باید تعطیل باشند.

شاهرخی با توصیه به شهرداری که روشنایی در پارک‌ها را به حداقل ممکن برساند، گفت: فرمانداران با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی تردد‌های برون‌شهری و درون‌شهری را کنترل کنند.

وی با بیان اینکه باید با تولید محتوای پر مفهوم و با فرهنگ‌سازی شاهد کاهش تردد خودرو‌ها در سطح استان همدان بود، گفت: با افرادی که طی چند روز اخیر سعی در جو سازی و مشوش کردن اذهان عمومی داشتند، برخورد جدی و شایسته می‌شود.

استاندار همدان با بیان اینکه همکاری و همراهی‌های مفید و مؤثر بخش خصوصی و تولیدکنندگان با اداره صمت جای تشکر و قدردانی دارد، گفت: مشکل خاصی از نظر خدمات‌رسانی در زمینه‌های برق، گاز، آب و حمل‌ونقل در سطح استان همدان نداریم.

شاهرخی با بیان اینکه برای عبور از شرایط کنونی، دستگاه‌های اجرایی باید در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نهایت تلاش خود را داشته باشند، گفت: باید از نیرو‌های اجرایی که مسئول اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی هستند حمایت جدی و فراگیری انجام شود تا بتوانند با قدرت به کار خود ادامه دهند.

وی با اشاره به اینکه مردم فهیم همدان همکاری و همراهی خوبی در این ایام با ستاد استانی پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کروناویروس داشته‌اند و همه دستگاه‌های دولتی در حالت آماده‌باش هستند، گفت: اداراتی که مقرر شده با ظرفیت حداکثر یک‌سوم نیروی اداری به مردم خدمت‌رسانی کنند، فعال هستند.

استاندار همدان تاکید کرد: لازمه عبور از شرایط کنونی و قطع زنجیره انتقال کرونا، تلاش شبانه‌روزی تمام دستگاه‌های اجرایی است و باید نصب بنر‌ها با موضوع محدودسازی و فرهنگ‌سازی در معابر عمومی انجام شود.

شاهرخی یادآور شد: در ایام پیشرو با جلب مشارکت مردمی بهتر می‌توان وضعیت تردد شهروندانی را که رعایت نمی‌کنند، کنترل کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار