حداقل بگذارید زحمات اهالی رسانه‌ای استان که در این مدت صادقانه و خالصانه تلاش کرده و می‌کنند ، تحت‌الشعاع چنین تفسیرهای ناصواب قرار نگیرد.
کد خبر: ۸۳۴۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰ 27 March 2020

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ در شرایطی که استان هرمزگان مانند همه استان‌های کشور نیازمند مدیریت مدبرانه در راستای مقابله کرونا ویروس است برخی که خود را مدعی دانایی و فعال رسانه‌ای میدانند ، باکمترین اطلاع از قوانین و قواعد مدیریتی و فعالیت رسانه‌ای با ذهن خوانی و تفسیرهای ناصواب درفضای مجازی عالیترین مقام دولت در استان را مخاطب قرار داده وخواستار رفتارهای خلاف قانون می‌شوند.

فعال رسانه‌ای که نداند قانون مطبوعات در خصوص انتشار مطالب چه تفسیری دارد ، وظیفه‌اش در بحران‌ها چیست ؟ فعال رسانه‌ای نیست.
حداقل بگذارید زحمات اهالی رسانه‌ای استان که در این مدت صادقانه و خالصانه تلاش کرده و می‌کنند ، تحت‌الشعاع چنین تفسیرهای ناصواب قرار نگیرد.

با رجزخوانی نمی‌توان مدیریت کرد

*آیا دستور رئیس جمهور مبنی بر اینکه استانداران حق ندارند ، قائم به فرد اتخاذ تصمیم نمایند و همه استانها تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستند را نشنیده‌اید؟ آیا طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با انعکاس خواست استانداران با هدف ایجاد محدودیت تردد به معنای توجه به درخواست نمایندگان محترم ودلسوزان نیست ؟

*طبیعی است هر تصمیمی در استان اتخاذ شود بنا به مصالحی است که کارشناسان خبره و اعضای ستاد استانی مقابله با کرونا مطرح و مصوب شده و استاندار هرمزگان از آغازین روزهای شیوع کرونا از مهمانان و مسافران خواسته‌اند به هرمزگان مسافرت نکنند. معنای عدم خدمات‌دهی به مسافران توسط متولیان چیست ؟

*آیا میدانید که هرمزگان تنها استانی است که با کاهش ۹۴ درصدی مسافر روبروست؟ هتلها و مهمانپذیرهای استان که درنوروز ۹۸ ده‌ها هزار مسافر را پذیرا بوده‌اند در نوروز امسال و برابر آخرین آمار ۳۱۶ مهمان پذیرفته‌اند که عمدتاً بواسطه امور اداری ، کاری ضروری صورت گرفته است . ضمن اینکه مراکز اقامتی ، پذیرایی و خرید استان جزء اولین استان‌های کشور بوده که اعلام کرده‌اند از پذیرش مهمانان معذورند.

*ادارات ، دستگاه‌های اجرایی با در نظر گرفتن جوانب و براساس دستور ستاد ملی با حداقل کارکنان فعال هستند و بسیاری از امورات بصورت دورکاری درحال انجام است.

*آقای فعال رسانه‌ای ملاک عملکردی استاندار تابع خطابه شما نیست. با رجزخوانی و بی‌توجهی به دستورالعملها و قوانین نمی‌توان مدیریت کرد. تصمیمات اتخاذ شده استانی از ابتدای شیوع کرونا تا امروز نتیجه بخش بوده و با در نظر گرفتن شرایط و نظرات کارشناسانه اعمال شده که مردم شریف استان هرمزگان بخوبی می‌دانند استاندار ، مدیران استانی ، متولیان بهداشت و درمان با نهایت توان خدمتگزار آنها بوده و هستند.
در حقیقت استان هرمزگان به نسبت بسیاری استانها بسیار خوب مدیریت شده که قدردانی ریاست قوه قضاییه ، ریاست مجلس شورای اسلامی ، ریاست جمهوری اسلامی ، مردم عزیز و سایر نهادهای نظارتی بیانگر این ادعاست.

*ضمن قدردانی مجدد و مؤکد از خدمات پزشکان، پرستاران، کادر بهداشت و درمان و تلاش‌های اهالی رسانه در راستای ارائه اطلاعات صحیح به جامعه ، به اندک فرصت طلبانی که می‌خواهند از رنج مردم در جهت شهرت خود یا جناح و سلیقه‌شان بهره گیرند توصیه می‌شود در این شرایط، مشوش کردن ذهن مردم نسبت به خادمان مردم خطایی بزرگ محسوب می‌شود. ای کاش این قلم‌ها در راستای ایجاد آرامش عمومی ، نه در مسیر تهدید ، نومیدی و تخریب مدیران بکار گرفته شود.

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار