با توجه به شیوع ویروس کرونا و آغاز تعطیلات نوروز مراجعات به مرکز انتقال خون استان برای اهداء خون کاهش یافته است و طی اعلام این سازمان برای مشارکت مردم پرسنل اداره کل کتابخانه های عمومی استان با حضور خودجوش در این سازمان خون خود را اهدا کردند.
کد خبر: ۸۳۳۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲ 25 March 2020

مراجعه خودجوش پرسنل اداره کل کتابخانه های عمومی به انتقال خون

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه  پژمان صالحی فر، مدیرکل اداره انتقال خون استان کرمانشاه ضمن اشاره به این موضوع ابراز داشت: ذخایر خونی استان خوب بوده اما نسبت به روزهای گذشته کاهش یافته است. با توجه به تجربه سالهای گذشته با شروع ماه مبارک رمضان نیز مراجعه به مرکز بیش از این کاهش خواهد یافت.

مراجعه خودجوش پرسنل اداره کل کتابخانه های عمومی به انتقال خون

وی خاطر نشان کرد:پرسنل اداره کل کتابخانه های عمومی استان در حرکتی خودجوش به مرکز انتقال خون مراجعه و با اهداء خون خود به افراد نیازمند دریافت، زندگی اهداء نمودند.

در ادامه معصومه حسنی خونسار، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان بیان کرد: با توجه به اعلام مرکز انتقال خون و با نوبت دهی اینترنتی همراه پرسنل برای اهدا خون مراجعه نمودیم تا ضمن فرهنگ سازی یک اقدام خداپسندانه نیز انجام شود.

مراجعه خودجوش پرسنل اداره کل کتابخانه های عمومی به انتقال خون

حسنی خونسار اظهار داشت:با توجه به شیوع ویروس کرونا و حضور مردم در خانه نسبت به جلو گیری از شیوع این ویروس با کمبود ذخایر خون مواجه شدیم که امیدواریم مردم همانند گذشته به سازمان مراجعه نموده تا این مشکل به راحتی حل شود .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار